Både roligt och tråkigt

De senaste dagarna har det varit både roligt och lite sisådär. Det roliga är att att jag shoppat en massa. Flera nya dies från QK:s rev. som jag önskat mig länge. Det blev: Minialbum,tabs,arrows och Cirklar nu saknar jag några alfabeten och de lär dröja för de är såååå dyra. Jag har även fått hem så mycket snygga papper från AC,Scenic Route,3bugs och sassafras etc...och äntligen har jag fyllt på med bazzill och Bazzill Bling....fick en smärre överdos av rosa papper...Vad har hänt med mig?!.

Mitt ialla shoppinghysteri så har jag beställt 2 stora förpackningar med olika Prima blommor...Varför har jag tagit 2 av samma??? måste blivit förvirrad ;-) Ids inte byta dem så jag behåller dem. Tänkte att de räcker längre och så kan jag slippa snåla med lagren av blommor.
Här är lite av mina nya förvärv:


Fick hem en sändning foton som jag tagit med nykameran. Inser att jag måste lära mig kameran för att ta bra bilder och jag får nog byta firma för framkallning. Har fuji och färgerna är inte så 100 precis. Men några fina foton blev det som skall scrappas.

På sistone har det vart så många utmaningar så jag får nog slå av på tempot lite, man kan ju inte vara med på alla...meeen det är ju så himla roligt.

Här är min senaste Lo. Till en lifttutmaning på Svensk scrapbooking.

image94



Det tråkiga är att jag skall avboka resan till Cypern som jag och Norton skulle göra i juni. Den största orsaken är ekonomisk...vi har mycket utgifter just nu och en resa känns lite för lyxig. Men det finns även andra skäl och det är att jag känner att det blir svårt att vara ifrån Nikki så länge. Hon är lite mammig och hon har redan visat att hon är lite lessen för att hon inte får följa med. Dessutom har mina öron bråkat en del på sistone och Nortons öroneksem ger sig inte så näää det känns som att jag vill inte flyga nu med så mycket oro. Kanske blir det en resa i höst eller en för hela familjen nästa år...Dumt att resa i juni...det kan ju vara hur fint som helst hemma då....eller hur?!

Idag var jag till vårdcentralen för att ta reumatismprover igen...jag har haft ont länge nu men dragit på det hela men man måste väl ta tag i det ändå....Jag hatar att ta venprover och inte blev det bättre av att de blev tvungen att sticka i mig 4 ggr  innan jag gav iväg nåt blod....jag har härligt blå armveck kan jag meddela...AJ!!!
Nu hoppas jag att all värk bara beror på att det skall bli vår och sommar.
Här i Gävle har det vart strålande väder sen i eftermiddags och de lovar vackert väder hela helgen. Då skall vi vara ute och fota och leka.


Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Vad trist med resan, och vad tråkigt att du har ont! Skönt i alla fall att ni har lika underbart väder som vi! Och du - jag är inte lite avis på dina nya revolutiondies! Tänkte köpa mig en Cuttlebug själv, och sen lär nog absolut både minialbumet och pilarna hitta hem till mig, och en och annan flourish också:-) Fast jag tycker som du, alfabetena är alldeles för dyra. Två stycken, så har man ju slängt ut vad en Silhouette kostar...
Ha det gott i vårvärmen!
Kramar

2007-04-13 @ 13:08:42
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Sanna

Synd med resan! Men som sagt så kanske ni kommer iväg senare i år!

Häääääärligt med shopping. Jag gör av med alldeles för mycket pengar på scap.... Och ändå skulle jag kunna shoppa hur mycket mer som helst!

Urk vad ont det låter med dina prover!
Hoppas min utmaningslayout har kommit fram till din mail!

Kram från Sanna F

2007-04-13 @ 19:14:51
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Rayankristiane

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-03-12 @ 08:36:12
URL: http://rayankristiane.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0