Den första bloggutmaningen är avslutad-RÖSTA på DIN favvis


Hej alla!

Ni som var med och som inte var med, snälla ni hjälp oss att avsluta denna första Bloggutmaning med en hejdundrande omröstning. Den som får flest röster får hålla i nästa utmaning samt får en liten vinst av mig.

Det har vart en jätterolig vecka och spännande att kolla mailen efter nya Lo:s.

Rösta kan man göra antingen genom att maila mig, (jag kommer inte berätta för nån hur den o den lagt sin röst), eller rösta direkt på bloggen genom att lämna en kommentar.

RÖSTA!!!!

Maila:
[email protected]

Scrolla ner på sidan för att se alla fina los som kommit in under den gångna veckan...lämna gärna en kommentar och rösta på den du anser har gjort den bästa lon...Vilket är ett svårt val.

För att rösta på Din favvo maila din röst till: [email protected]   om du vill rösta öppet kan du göra det i kommentarsavdelningen.

Jag tänkte utse vinnaren ca 12,00 söndag den 15 april. Den som vinner får sedan lägga upp datum och regler för nästa utmaning.

Tack för besöket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0