Offline mm

Jag har vart utan internet flera dagar...huuu vad hemskt det är. Jag är totalt ínternetberoende och idag blev det riktigt jobbigt. Som tur var hann Micke fixa till en ny kabel och nu är jag online igen...Ääääntligen.
Under denna tid har jag missat omröstningen av Bloggutmaningen som sanna höll i denna gång. Nu vet jag att det var Jeja som vann. Grattis tjejen. Skall bli kul att se vad Du har för utmaning åt oss.
Jag har även missat en Cybercrop som jag så gärna velat vara med i. Nåja det är som det är.

Vad har hänt annars då...?! Tja 2 av rummen i utbyggnaden är tapetserade...det blev skitsnyggt, nu skall vi bara komma överens om hur arbets(scrap)rummet skall  inredas....hmmm...En del vilda diskussioner väntar det är ett som är säkert :-)

Vi har även kommit en bra bit med den stora nya altanen. Skall lägga ut nya foton senare. Äntligen får vi en uteplats, det har jag saknat länge nu.

Jag har inte scrappat nåt nästan denna veckan, jag har knåpat lite då o då med minialbumet till mamma på morsdag.

Får se om jag hinner få nåt scrappat under denna veckan istället.

Visar några foton tagna under veckan:
image117
cowgirl?!
image118
Vi har hyresgäster  i år igen!!!
image120
Pirat-Norton

Kommentarer
Postat av: Morfen

Oj vad det hänt grejer medan internet legat nere. Visst är det lite handikappande att vara utan internet!! Här ska vi försöka göra lite nytta idag.. fixa lite i trädgården men framförallt fixa en sandlåda till barnen. :) Kramis och ha en härlig valborg!

2007-04-30 @ 11:49:17
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0