Tack...

för alla fina inlägg om mina alster. Det är så roligt och jag blir väldigt glad och rörd av alla fina kommentarer. Det är härligt att få cred för sitt skapande och ni ger mig självförtroende och ännu större skaparlust.

Idag har jag beställt ett kit med hänglarstämplar...japp nu skall jag ge mig in på den banan med...får väl se hur det går. Tycker det verkar så svårt men måste bara testa för jag har sett så mycket fina kort ute i bloggar mm så jag är så himla inspirerad och sugen...Nackdelen med mig är att jag vill kunna allt på en gång.


Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Jag är också såå sugen på det kittet... Stort lycka till med kortskapandet!

2007-04-24 @ 15:45:32
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Sanna

Ja det är kul att göra kort och måla och stämpla och prova allt pyssligt!
Det ska bli kul att få se dina kort sedan!

Kram från Sanna

2007-04-25 @ 21:58:03
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Nä men va kul att du tog steget att få bli en lycklig ägare av ett kit hänglar! Du kommer inte att ångra dig, jag lovar! Jag väntar oxå med iver på nästa kit, det är som att vara barn på julafton!
Det är dessutom smart att köpa hela kit eftersom det blir billigare, man vill ju inte bara ha några stycken...man vill ha ALLA!
Sedan är det bara att sätta igång att öva öva öva att måla, det finns bra tips på scrappiz hur man målar med distresser. Du som är så duktig och kreativ kommer snart att komma på knepet!
Kram o gonatt!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-04-26 @ 21:55:38
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Lillemor

Hej Katja!
Du är välkommen att mailbomba mig, jag är ju själv ny på detta (gick studiecirkel i februari och då hade jag aldrig stämplat förut!) och sedan har det bara rullat på...men övning ger färdighet som det heter och man utvecklas hela tiden och det är ju det som är roligt!
Det är ju så himla kul att få fler vänner som gillar samma hobby!
Kram Lillemor

2007-04-29 @ 19:00:00
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0