Jag har blivit Tagged av....

Lillemor idag. Det känns jätteroligt att hon valde mig och gillar det jag skapar. Tack så mycket. Ta en kik in på hennes Blogg om du inte redan gjort det. Hon skapar de mest fantastiskt fina kort man kan tänka sig och är lite den som fick ner mig i stämpelträsket också.

image180

Jag vill gärna i min tur då uppmärksamma dessa bruttor:

Jeja-Scrappar allt!!! och gör det otroligt bra...lite avis blir man när man spanar i hennes blogg för hon är såååå duktig.

Mette- En tjej som inte scrappat så länge alls men som snabbt gått från nybörjare till proffs. Jättetrevlig och rar är hon oxå.

Hedda94- Som jag precis blivit bekant med genom Svensk Scrapbooking men som bör uppmärksammas. Så ung tjej med sån häftig och egen stil.

Skulle kunna fortsätta hur länge som helst med denna lista men det får bara vara 3.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Förlååååååååt Katja! Jag hänger ju inte med alls här längre och jag skäms! Det enda jag kan skylla på är att jag är så lite vid datorn just nu. Jobbigt med "ärtan" på Nikkis bröst och hur det hanterades. Hoppas ni får någon klarhet i det SNART för jag håller med dig - inte ska man väl behöva vänta och se vad det kan vara, man vill ju ha svar. Vilka underbara alster du har scrappat också - Camel Spotting och Monkey Business är ju hur coola som helst. :D Hoppas du får en härlig helg med familjen. Kramar i massor och tummen upp till dina nomineringar, det var riktigt bra val tycker jag. :) KRAM!

2007-07-20 @ 23:07:19
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Mette

Tack snälla vännen!
Du är så gullig! :)
Kramar i massor!
Mette

2007-07-21 @ 21:22:18
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Bredekristina

Excellent site.

2009-11-25 @ 10:28:46
URL: http://bredekristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0