Lite kort....

Jag har haft strul med fotored.programmet Picasa. Så jag har inte kunnat beskära och fixa mina fotograferade layouts och de kort jag gjort.
Nu fick jag till det någorlunda. Så här kommer lite av allt jag gjort de senaste veckorna.

Först några kort med varierat resultat, jag övar fortfarande.

image171
Denna gjorde jag efter en skiss på Scrapinspiration. Älskar denna söta groda och vill ha fler...

image172
Detta kort har jag gjort efter att ha inspirerats av Lillemors kort. Hon är så duktig och det är inte sista gången jag liftar henne. Mönstrat papper samt dekos har jag dessutom fått av henne. Det lilla biet har jag fått av Susanne.
image173
Detta kort var jag så nöjd med-Ända till s jag fick för mig att ge pojken fräknar...Distresserna hade inte torkat riktigt och det blev stora klumpar....Åh så arg jag blev. Inte göra så mer blev läxan....*grrr*

image174
Detta kort "slö-gjorde" jag en kväll när jag hade total block men ville pyssla med nåt. Tog en kopp the och på påsens framsida fanns en bild som insprerade mig till detta kort.


Kommentarer
Postat av: Gunilla/nilla

Tycker dina kort är kanonfina. Idéer poppar upp överallt tydligen tom på tepåsar och det blev verkligen fint!!
Ha en bra vecka/Gunilla

2007-07-08 @ 14:22:26
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Otroligt snygga kort! Du vet ju redan att jag gillar tepåsekortet, men de andra är helt underbara också. Grodan är ju ursöt :-)

2007-07-08 @ 23:08:47
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0