Ett tag sen

Har ej varit här inne på ett tag nu. Har haft väldigt hektiskt med bygget så man har inte hunnit med att uppdatera blogg eller scrappa eller göra kort.

Skall jag vara helt ärlig har jag varit lite nere för min tinnitus har varit riktigt riktigt jobbig ganska länge nu. Det suger verkligen musten ur en när det låter så illa i huvet och man inte kan sova. Att anstränga sig för att höra över alla oljud är mer uttröttande än man kan tro. Tänk på er hörsel alla ni som läser detta och skall på festivaler och uppträdanden i sommar. Att drabbas av tinnitus är så lätt och glöm inte att skydda era barn på sommarens stadsfester mm....Nog om detta.....

Nu är jag på G igen och har scrappat flera los och ett kort på 3 dagar....Bäst att hålla igång medan man har inspiration.
Allt jag skapat är inte fotat och redigerat ännu några är till olika utmaningar.
De två första har jag gjort för Ateljé Lektyg och hantverk och en av dem fick vår dagmammaigår eftersom barnen slutar hos henne och skall vidare till 6 års i höst. huuu vad de växer....

Jag vill säga tack och skicka kramar till alla som skriver fina kommentarer, skall hälsa på er i era bloggar nu när jag har lite tid över igen.

Här kommer lite av det jag skapat.
image166
Tack
image167
Nikki-Lee.
Detta är en scraplift från Scrapbook inspirations senaste nummer. Är mycket nöjd med resultatet.
De vackra röda Papprena är från Atelje Lektyg och hantverk & kommer från Cloud9design. Helt underbart snygga.
image168
Norton-Mycket dekorerad, kände mig lite vild ;-D. Behöver jag säga att jag älskar min Silhoutte?!
Flourischen och NORTON är utskuret med min nya darling.

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Vad härligt att du är på G igen, Katja! Älskar alla tre layouterna, men den första fick mig nästan att tappa andan! Den är så härligt färgglad, sådär som jag önskar att jag kunde få till det nån gång (istället för allt svart, vitt och rött som jag har fastnat i)Otroligt läcker!
Kram

2007-06-16 @ 00:28:37
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Lillemor

Åh, vilka härliga Lo:s! Förstår att du är glad över din nya sihoutte! Tänker på dig eftersom jag periodvis har besvärats av "oljud" (en period när jag var superstressad av var i stora barngrupper 40 tim/v. Konstigt nog gick det över när jag gick ner i tid...)
KRAM
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

2007-06-16 @ 09:30:48
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: madde

underbara lo's! gillar blomman i håret! kram.

2007-06-16 @ 09:49:38
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Mette

Stackars dig...
Måste vara jättejobbigt... :(
Vad fint du har gjort!
Jättefina layouter!
Kram
Mette

2007-06-16 @ 13:27:30
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: sannaf

Jobbigt med Tinnitus!!! : (
Kul att du scrappat igen! Fina layouter som bara den!
Här är det lite stiltje i scrappandet pga av bygget också!!!!!
KRAM KRAM från Sanna F

2007-06-16 @ 16:33:50
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Vad duktig du är!!! Fantastiskt ljuvliga!
Kram på dig!

2007-06-16 @ 23:08:37
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Morfen

Katja, vad härligt att du är tbx på banan igen! Vilka härliga layouter du har gjort. Kul idé med titeln på Tack och så modigt och tufft att sätta en blomma i håret på Nikkis foto. Älskar lager-på-lager på Norton-LOn, så snyggt med flourisharna.(stavning? *fniss*). Kram!

2007-06-17 @ 14:58:58
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Elisabet Nyman

Hej Katja!
Usch, för din tinnitus! Lider verkligen med dej, trots att jag inte vet hur det känns!!!
Dina lo:s är jättefina! Vilken rolig detalj att sätta en blomma i håret på Nikki!
Roligt också att du gillar din nya "älskling". Kanske kan få se den på nästa scrapträff?
Kram på dej!

2007-06-17 @ 20:47:39
Postat av: Elisabet Nyman

Hej Katja!
Usch, för din tinnitus! Lider verkligen med dej, trots att jag inte vet hur det känns!!
Vilka jättefina lo:s! Vilken rolig detalj med blomman i Nikkis hår!
Roligt också att du gillar din nya "darling". Kanske kan få se den på nästa scrapträff?
Ha det så bra! Kramar!

2007-06-17 @ 20:53:15
Postat av: Pia

vilka fina layouter du har gjort. Förstår att det är jobbigt med din tinnitus, jag vet... har det själv också...

2007-06-17 @ 22:48:55
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Anki

Jättefina lyouter har du gjort på dina fina barn! Jag hoppas att du mår bättre snart, om man nu kan bli bättre när man har tinntus. Jag vet inte, men det låter verkligen jobbigt. Peppkram till dig! Har inte heller hunnit scrappa så mycket, men nu är det äntligen sommarlov, så nu ska jag hinna. Har en del nya roliga papper att joba med.

2007-06-18 @ 21:23:35
URL: http://skapatavanki.blogspot.com
Postat av: cattis

Stackars dig som har tinnitus...det låter väldigt jobbigt..skickar massor av strykekramar!
Men du har gjort härliga layouts!! Och vilka underbara foton!

2007-06-18 @ 22:23:50
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0