Dagens Lo-Nästan 6

Denna gjorde jag häromdagen till en skissutmaning på Swescrapbook. Den blev inte utvald men jag fick snäll kommentar för den som gjorde mig glad så jag slänger upp den här.

Handlar om min lille Norton som just nu går igenom nån slags förpubertet...tydligen helt normalt i hans ålder enligt smarta föräldraböcker ( tur att de finns ;-D ). Oftast väljer man att scrappa alla glada,stora och roliga händelser i livet men jag tycker det är ganska viktigt att ta fasta på andra saker också som hör livet till. Kanske kommer Norton att tycka att det är kul att läsa detta när han blir äldre. Eftersom jag fotar mina los och pga bristande ljus i detta hus så blir färgerna lite dåliga....solen och våren kom tillbaka....

image36

Kommentarer
Postat av: Morfen

Härligt med så mycket journaling. Tycker också om att dokumentera ALLT, inte bara de roligaste stunderna utan vad som pågår i livet just nu. Layouten är jättetuff!

2007-03-19 @ 12:51:28
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0