Fota,fota & scrappa

Det är vad som händer just nu. Mina barn börjar bli lite småless på att ha kameran i ansiktet hela dagarna :-)

Fotar jättemycket och försöker lära mig mer om nya kameran. Har scrappat mycket. Gjorde 3 los igår men kan inte visa upp dem ännu då de är till olika utmaningar på div forum.
Har ritat lite nya skisser, det är verkligen roligt.

Idag skall jag på Clas ohlson och köpa lite påfyllning till xyronmackapärerna och fotofix. Jag gillade inte fotofix först men det är billigt. Det tar längre tid än med 3L men det är som sagt mycket billigare och dessutom är det lättare att flytta foton etc som hamnat snett utan att underlaget följer med.

Konstigt att jag hinner med nu med tanke på att barnen är hemma eftersom dagmammans barn är sjuka...Men de är ute mycket nu. Skönt att slippa så mycket kläder och roligt att cykla igen efter en lång vinter.

Appropå scrapping så har jag skickat in flera los till Scrapbooking mm. Det är säkert jättesvårt att komma med men man måste ju försöka iallafall. Undras när man får veta isåfall.

Kommentarer
Postat av: Theodortiril

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-29 @ 08:29:12
URL: http://theodortiril.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0