Hurra...eller buhuuu?!

Har precis kollat vart min kamera befinner sig...Nu är den här i Gävle och jag kan nog hämta ut den idag. Det är så spännande, hoppas allt är ok nu då att den är hel och allt fungerar OCH att jag slipper lösa ut den mot höga tullavgifter (den har legat 2 dar hos svenska tullen) ....
Har väntat länge nu...eller tja den skickades ju den 17:e från USA så det har väl gått rätt fort. Men den som väntar på nåt gott väntar ju som bekant alltid för länge...
Nu får gärna våren komma tillbaka så man kan gå ut och fota fina vårbilder.

Skall uppdatera byggfotona, det har hänt lite nu. Innertak och gipsväggar är på plats i den ena delen av utbyggnaden fönstrena har levererats och satts på plats och nästan all el är dragen...Jag sitter och letar tapeter och golv....Det är roligt men jag vill ju att det ska vara klart imorrn....Är inte direkt tålmodig utav mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0