Kalsonger i fönstret?!

....ja jag bara undrar?! Beställde snygga panellängder i häftiga grafiska mönster till det stora glaspartiet i nya utbyggnaden...Skall ha 3 olika, 2 mönstrade och ett par enfärgade svarta...men jag tyckte att förpackningen till de svarta längderna var lite litet för att rymma gardiner, även för smala remsor.
Mycket riktigt...det var inga panellängder...det var ett par herrkalsonger...ååååhh är det inte typiskt?!!!!

Nåja nu är det ju lugnt eftersom vare sig glaspartiet sitter på plats och utbyggnaden är ju inte på långa vägar klar (förutom i min skalle då för där är den tapetserad och inredd för länge sen).
Men det är så drygt att skicka tillbaka och ringa och stå i telefonkö när det är Ellos som klantat sig och inte jag...Men vem vet...kanske skulle ett par svarta kallingar i fönstret inte vara så dumt...Kanske kan jag piffa upp dem med lite scrapping...?!

Kommentarer
Postat av: Mette

Hej!

Långkallingar kanske blir jättefint! :)

Vad kul att du ska ut och resa!
Pirrigt måste det vara att åka själv med ett barn...
Det vet jag inte om jag skulle ha vågat!
Du är modig du! :)

Kram
Mette

2007-03-21 @ 19:16:42
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Morfen

*fniss* Så fel det kan bli! Inte undra på att paketet var litet. Kram!

2007-03-22 @ 15:06:42
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0