Se det snöar...åh vad roligt hurra...

...ana ironin...Jag som var sprudlande vårig...skulle sy upp ljusa vårgardiner o allt...Här i Gävle snöar det massor....blärk....Inte ens barnen är glada eftersom de vill ut och cykla....Nåja, förhoppningsvis slutar det och det som nu ligger på backen smälter bort.
Jag är överhuvudtaget inte så glad i snö och kyla, jag vill ha sol och värme och drömmer om ett liv på varmare breddgrader såsmåningom. Så här såg det ut när jag tittade ut genom fönstret i morse...sen dess har det blivit ännu mer vitt. åter igen Blärk!!!!

image33
"My Precious"  täckt av snö....


Kommentarer
Postat av: Mette

Neeeej...
Hoppas att inte snön kommer hit! :(
Här i Västerås regnar det och är kallt idag... Men ingen snö än så länge.
Jag kände ju att våren var här!!!! :)

Låter härligt med resa till Grekland eller Cypern...
Jag älskar Grekland!
Vi får väl se vad vi kommer att gilla Italien när vi åker dit i maj...

Är det ok om jag länkar dig från min sida?

Kramis
Mette

2007-03-18 @ 11:49:33
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Carina

Hej!
Kul att du kikade förbi, och gillar det jag gör! :-) Hitta en massa fina LO's här att inspireras av.

Ha en fortsatt trevlig helg :-)

2007-03-18 @ 11:52:11
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0