Senaste DT-Lo:erna

image42
KÄRRA FÖR 2

Denna gången utmanade min uppdragsgivare med grafiska papper. Jättekul eftersom jag själv oftast väljer romantiska papper och Basic Greys kollektioner...Jag verkligen älskar BG :-D
Jag gillar grafiska mönster på gardiner,kläder och tapeter men trodde det var svårt att scrappa i såna papper eftersom jag mest scrappar foton på barnen. Men det går ju...Det är så roligt med nya utmaningar och att tvingas till att testa olika stilar...

image43
Norton PÅ UNIVERSUM Gbg Maj-06

Detta var verkligen en Lo i en stil jag sällan provat på men det var roligt. Känner att jag gärna fastnar i ett sätt att arbeta med papprena och ville prova nåt nytt.

 Har sett många Los där man använt sig av pappersremsor och jag har testat detta några ggr innan men aldrig blivit helt nöjd...Men denna blev rätt ok.
Lessamt nog så fick min limpenna nippran och började rinna nåt alldeles förskräckligt. Vilket syns tydligare på fotot än i verkligheten...Sånt här händer ibland, det är bara bita ihop och acceptera...Men retligt är det särskilt då detta är en Lo till Pia.
Allt material (utom Bosskutalfabeten) finns i butiken.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad kul att få se!!! De blev jättefina och favoriten är nog kärra för 2. :) Gillar att du klippt ut blommor och blad i layouterna. Snygga färger! Kramis!

2007-03-24 @ 16:15:48
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0