teknikens under...obs...gnälligt

Tekniken sviker en oftast när man behöver den som allra mest. Sedan i fredags kväll kommer jag inte in i MSN. Detta händer emellanåt och då brukar jag komma runt problemet genom att istället logga in på Explorer och därigenom ta mig till min Hotamail...Men sii det går inte nu...*sucka*. Jag kan inte skicka eller ta emot mail. Och givetvis så skulle jag skicka in Los till flera olika tävlingar med deadline IDAG....

I em skulle jag  på scrapträff i Hofors hos E. Jag har inte kunnat vara med på ett tag nu så jag hade sett fram emot det. Hade gjort ordning skisser som jag skulle utmana mina scrapkompisar med och så skulle de få ställa upp som modeller så jag fick testa min nya kamera...
Tyvärr så har Nikki klagat på ont i magen sen igår kväll & Micke jobbar till 18 ikväll så jag får snällt stanna hemma. Jättetrist. Givetvis så har vi bara haft mailkontakt och det blev till att bedriva detektivarbete på hög nivå för att få tag i några av tjejerna...Bl a så har jag suttit och ringt till alla A Jonsson i Valbo...typ...*fniss* Hej...är det du som skall på scrapträff idag?...nähe...då har jag kommit fel ursäkta....Det har löst sig nu men hu vad stressad denna fm har varit.

Nåja så är det ibland. Får ta dagen till att städa och scrappa istället. Kanske rita lite nya skisser.

Solen skiner utanför fönstret iallafall...bara det kan ju muntra upp *s*


Kommentarer
Postat av: Mette

Massor med fina LO:s du visar upp!
Jag gillade verkligen den med Underbara Underbarn.
Jättefin! :)

Visst är det ok att du liftar min Antingen eller... Jag har ju själv liftat den... :)

Kramis
Mette

2007-03-26 @ 08:50:00
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0