Trött på ägg...redan

Nu så är jag på dag 4 av min Gi-ristart. Det går rätt bra, maten är ju himla god. Inga svårigheter med några mål förutom frukosten....Man skall ju äta så himla mycket ägg och kött på morgonen....Jag är redan urless på ägg av alla former....Har just tvingat ner en salami/ost omelett...tror jag blev ägg-avvänjd redan förra gången jag åt Gi-strikt. Längtar efter bröd...Kaffe o macka på morgonen är liksom bara det som gäller...Nåja jag kämpar på...Längtar efter min mellanmåls-smoothie redan :-)
Tro det eller ej men sen i måndags har jag tappat 2 kg.....Har inte mätt mig runt maggen ännu...spar till på måndag. Det är det resultatet som är viktigast för mig. Det är svårt att tro att man kan tappa så mycket när man äter så mycket gott, har frossat i Halloumi denna veckan fy 17 vad jag längtar till Cypern....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0