Vilken dag

Fy vilken dag det var igår. Så himla stressig. Bara för att MSN krånglade.
Skulle på scrapträff och Nikki blev sjuk...alla kontaktuppgifter till tjejerna fanns såklart i mailen som jag inte kom in i...

Skulle skicka in los till div utmaningar men det gick inte heller såklart. Isch så frustrerande alltså...skall skaffa en uppbackande mail för det är inte första gången det krånglar med MSN.

Strax före 23 igår kom vi äntligen in i MSn Hotmail....jihaaa...skickade in mina los och gick och lade mig med en känsla att nåt hade jag missat...Haha imorse när jag slog på datorn fick jag svaret, jag hade skickat in mitt bidrag till veckans skiss på Swescrapbook. som skulle vara inne senast 24.00..Beskrivit lon och allt men glömde det viktigaste...att skicka med bildfilen *suck*...snacka om förvirrad...*fniss*
Nåja den kom inte med i utlottningen om en plats på deras hemsida så då lägger jag väl upp den här då.

Jisses hoppas denna dagen förlöper smidigare.

image68
Jag och svägerskan (Jessica) utanför Furuviksparken.
Det var invigning den här dagen och svinkallt. Barnen frös och var supergnälliga. De röda näsorna var till barnen men de passade ju inte deras små knappnosar. Desto bättre passade de våra. I ett tappert försök att muntra upp surisarna satte vi på oss de röda clownnäsorna...utan större framgång tyvärr :-D

Kommentarer
Postat av: Mette

Vilken underbar LO!
Synd att du inte hann skicka in den!

Men å andra sidan kanske det var tur... för nu kom ju min LO med!
Jag hade faktiskt inte sett det förrän jag såg din kommentar i min blogg.

Kram
Mette

2007-03-26 @ 16:35:09
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Justnewyork

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-01-03 @ 15:04:15
URL: http://justnewyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0