Dagens bidrag till Rallyt

Oj så jag har kämpat, ställde klockan tidigt för att komma upp och göra minst 3 bidrag till...men tekniken falerade. Picasa som jag använder att redigera i har bangat ur totalt och klyver mina foton eller lägger på regnbågens alla färger över bilderna....*suck* Så jag har fotat om och om och kämpat med Picasa i över 1½ timme nu på fm och deadline var 12,00. Jag skickade in sista bidraget 11:55....i grevens tid....:-)

Hann ändå med 3 till bidrag men inte altered och bokstavsbidragen. Det hade jag gärna velat men men var rätt duktig ändå får jag säga eftersom jag hade barnen hemma...men det gnager i mig ändå att jag inte hann.

Gjorde ett kort oxå, det vart inte så jättelyckat kanske. Första gången jag målade med distresser, det var lite knepigt men kul. Köpte en ny vit soufflepenna igår för att kunna göra vita prickar ni vet...den tog slut efter att jag använt den på 2 los....*grr* Tipsa mig om bra vita pennor!!! Detta var min 3:e som inte höll måttet.

För att återgå till rallyt så måste jag säga att det var mycket roligt  och det var bra variation på utmaningarna. Bra jobbat Scraputmaningens Crew.

Här kommer resterande bidrag:

image139
HAVSVY Bidrag till "Gör dina egna dekorationer". Bättre än såhär blir det inte kl 8 på morronen efter 5 timmars sömn.....

image140
Alla dagar med er är morsdag-
Jag verkligen hatar mig själv på detta foto och kunde inte alls tänka mig att det skulle scrappas...;-) men det var det enda jag hittade i datorn som kunde passa det tema jag ville ha.
Denna lo är gjord till "Lifta din Idol"-utmaningen.

Jag har många scrapidoler men till sist valde jag att lifta min dt-kollega och scrap-cyber-vän Morfen.
Jag älskar hennes stil som är både stilren men ändå dekorerade. Hon har en fantastisk förmåga att få till form och färg och jag gillar hennes fotografier.
Lon jag valde att lifta är en av mina favoriter från Morfens galleri och här är alltså originalet:
image141
Visst är den skitsnygg....

och så har vi det lilla morsdagskortet då....

image142
MOR- Kategori Morsdagskort.


Till sist kan jag ju bara säga att jag längtar efter ännu ett rally...kanske till hösten ;-D
Nu hoppas jag att jag lyckas att vinna min allra första pristävling!!!!.

Nu skall jag ge mina barn lite kvalitetstid....samt städa upp alla fotofixlappar som yr omkring i hela huset.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh, vad duktig du är! Ja, man blir ju helt galen och besatt av denna underbara hobby!
Jättefina LO:s och jag ser att du fått tag i den fina hÄngelstämpeln med hjärtan i famnen!
Vilken jättefin krusidullstämpel, den gillar jag jättemycket!
Lillemor

2007-05-20 @ 15:09:44
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Mette

Du är ju bara så himla duktig!
Vad mycket fint du har gjort sedan jag var här inne sist! :)
Du blir ju bara duktigare och duktigare för varje dag som går!
En Silhouette vill jag också ha... :)
Kram
Mette

2007-05-20 @ 19:48:02
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Morfen

Nämen gulledej!! Vad glad jag blir och vilken fin layout du gjorde - snyggare än originalet definitivt!!! Ladda gärna upp den på SvenskScrapbooking under maj-temat, det behövs lite alster där. Jag tycker att fotot på er tre är superfina!! Tack för dina fina ord! Du är superduper Katja!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2007-05-20 @ 22:38:53
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Sååå fina alster. Gillar kortet jättemycket! Du är ju superduktig på att färglägga! Och att scrappa över huvud taget, så klart!
Kram

2007-05-20 @ 23:02:23
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Lillemor

Hej...är på jobbet nu, ville bara tala om att jag har varit på banken på lunchen idag måndag..bara så du vet! Kom inte ihåg din mailadress utantill så jag skriver i bloggen så kanske du ser.
Kram
Lillemor

2007-05-21 @ 12:08:04
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: cattis

Ännu fler!!! Snygg tolkning av liften! Havsvy så härlig och kortet är jättefint! Nu blir jag inspirerad..men har fastnat,som vanligt, alldeles för länge vid datorn...

2007-05-21 @ 22:57:27
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: madde

vilka fina sidor du skapat! gillar kortet på er tre, ni ser ut att mysa gott. kram.

2007-05-22 @ 13:26:08
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: FruGrip

Hej där!
Du får tolka skissen hur du vill, vill du göra kort så går det jättebra, även digitala alster är välkommet!!
VALFRITT ju.
Kram Cissi

2007-05-23 @ 09:38:20
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0