Morsdag

Snart är den slut...morsdag. Egentligen är det kanske lite fånigt att fira mamma en dag på hela året. Jag menar det är ju mamma vi snackar om...nog förtjänar väl en mamma lite uppskattning varje dag...Tänkte på att som i morse tex...då fick jag ligga och dra mig till klockan 10 innan gulliganerna väckte mig.
De hade förvisso ätit godis till frukost....det hade de aldrig fått om jag sett det...men visst var det ju pga morsdag de lät mig tryna kvar...?!*S*
De har verkligen ansträngt sig hela dan för att inte bråka med varandra som de vanligtvis brukar och jag har fått både ett fång maskrosor och teckningar och slutligen en middag på Grekiska. Jag hann scrappa lite grann också. HAr slutfört ett par stycken men har massor av projekt på gång. Några planerade för egen del och så har jag några dt-uppdrag till Ateljé Lektyg och hantverk som väntar på mig. Fick ett gäng jättefina somriga papper av Pia häromdan.
Appropå det så bör ni gå in och kolla i Lektygs blogg. En ny tävling med fina priser är i gång.

Här kommer en lo som jag gjorde med tanke på morsdag. Älskar det mönstrade pappret från Scenic Route....

image151
Jag har guldkant på tillvaron-Oftast iallafall...:)

Kommentarer
Postat av: cattis

Vilken underbar LO!
kramis!

2007-05-28 @ 13:41:16
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0