Scrapsugen igen

...nu har lusten kommit tillbaka och jag vill scrappa massvis...barnen är hos dagmamman och gubben skruvar altantrall. Här ska scrappas...haha...alla fästprodukter tar slut-SAMTIDIGT!!! Detta kan ju bara hända mig...nu blir det en tur ner på stan och köpa fotofix på CO. Har ingen lust....

Har nästan hunnit klart med en "Morfen-Skiss" på Svensk scrapbooking iallafall så den lägger jag kanske upp ikväll.

Jag deltar i Scraputmaningens Elsie-skiss-tävling och trodde inte man fick visa den innan de utsett vinnaren men det fick man enligt säker källa :-) och jag är ju så barnsligt otålig med att visa upp så jag bara måste ju ladda upp den. Jag trodde inte jag gillade Elsies scrapstil men utmanade mig själv att ta tag i scraputmaningens tävling trots att skissen bara skrek "supertrist". Tänk så fel man kan ha!!!!...den var ju hur rolig som helst och jag fick med massor av fina och roliga foton som i sin helhet inte är scrapbara men på detta viset fick jag med dem ändå....Jag har dessutom inte använt ett endaste mönsterpapper utan målat med akrylisar.
Så nöjd med denna trots att den inte alls är märkvärdig. Originalskissen hittar man på Scraputmaningen:

image127
The many faces of you


Ner på stan kom jag aldrig...tar det imorron istället. Hade material kvar så jag kunde slutföra denna Lo som jag gjort efter en skiss Morfen ritat till Svensk scrapbooking utmaning.
image128
Detta är DEN RIKTIGA Nakna kocken. Nog för att jag diggar Jamie men Norton är mycket sötare ;-)

Kommentarer
Postat av: Mette

Du blir ju bara duktigare och duktigare för varje gång man kommer in hit och kikar på din layouter!
Så jättefina layouter igen! :)

Kram
Mette

2007-05-04 @ 16:04:38
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: elisabet nyman

Ja, i söthet ligger verkligen Jamie i lä!!
Vilken fantasi du har med alla dina lo:s.

Kramar!

2007-05-04 @ 21:50:55
Postat av: SusanneSj

Du har lyckats att göra jättefina LO:s.
den var så mysig med "Nakna kocken" : D

Ha det gott!
//Susanne

2007-05-05 @ 22:35:20
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej Katja!
Jag har svarat dig på din mailadress, kolla där!
Sov gott
Lillemor

2007-05-05 @ 23:00:33
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Abdirahmanmarit

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 10:59:52
URL: http://abdirahmanmarit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0