Uppdatering

Det var ett tag sen sist. Har inte haft tid att sitta här, har inte haft tid eller inspiration att scrappa. Jag har haft sönder min kortläsare så jag kan inte ladda ur nya foton ur kameran...*Djupaste sucken*
Så går det när man med tvång skall försöka sätta i minneskortet åt fel håll...då går de yttepytte-små pinnarna av....

Fler missöden...Tog typ 15 kanonfoton av barnen och deras kompis en solig dag, när de lekte i trädgårn och hoppade studsmatta mm. Riiiiktigt fina foton. Nåt var det som blinkade rött på kameran men jag förstod inte alls...Jag hade inte satt i minneskortet....Hur puckad får man vara???!!!. *fniss* Tur det inte var semesterbilder eller bröllopsbilder...Men det var så där roliga fina spontanfoton...så det var ju himla trist.

Antar att detta är lite pga att det är så himla mycket nu. Jag gör inget annat än försöker bolla tider i skallen, från barnhab och dagmamman och läkarbesök mm. Sen har vi bygget...sitter i bilen och åker mellan alla möjliga  byggfirmor etc så man är helt slut. Och sen på kvällen så kommer min tinnitus och tjuter värre än nånsin och då blir jag både lessen och sömnlös...Ge mig en spa-weekend tack ;-)

Mitt iallt så har jag ändå börjat med nåt nytt...jag försöker att göra egna fina kort. Tack vare Lillemor som var så snäll och stämplade upp lite åt mig så har jag börjat öva på att färglägga och knåpa ihop egna morsdagskort och lite inbjudningskort till tvillingarnas kalas. Nu väntas det hem en hel del stämplar för jag har ropat hem på Tradera och så längtar jag efter ett Hänglar-kit.
Får se om jag vågar lägga upp korten här sen..de är ytterst amatörmässiga....Men det är himla kul.
Men scrappingen är nog ändå roligast.


Kommentarer
Postat av: Jenny/Jeja

Klart att du vågar visa dina kort, vännen. De är säkert hur fina som helst! Själv är jag helt blockad på kortmakerifronten just nu, har tröttnat på de stämplar jag har. Jag väntar hem ett gäng nya jag har designat för en shop, får se om det lossnar då.

Och du - tack för dina fina ord på min blogg! Blev så glad när jag läste din kommentar om mina alster. Och vad synd att du inte kunde skicka ditt bidrag till bloggutmaningen! Men jag får väl hålla utkik här efter den när du fått dina tekniska pinaler i ordning.

Kram

2007-05-13 @ 22:55:03
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Lillemor

Hej Katja! det klart du ska visa dina kort, vi är ju alla barn i början! känner igen det där att ibland är det bara kaos i livet och då spirar inte inspirationen precis, det brukar vara så i perioder och sedan lättar det. Förstår att det måste vara jobbigt med din tinitus...stackare!
Kram
lillemor

2007-05-14 @ 11:59:27
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Mette

Men åååå så synd!
Men du får väl ge dig ut och ta lite nya kort.
Så du har något att scrappa... :)

Kram
Mette

2007-05-14 @ 19:03:17
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Klart att du ska lägga upp dina kort. Jag är helt övertygad om att de är jättefina.
Vet hur det känns när inspirationen och lusten tryter. Men man får "lägga ner lite" och så sakta försöka hitta åter. Ta en sak i taget.
Kram till dig

2007-05-14 @ 19:55:13
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: madde

kort är roligt och avkopplande, och naturligtvis ska du lägga upp dina kort - om du vill... kram.

2007-05-15 @ 07:25:07
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: cattis

Hej!
Tack för kommentaren i min blogg!!! Jag blev så glad! =) Klart du måste visa dina kort!! Har kikat runt här och du gör underbara alster. Gillar speciellt "den nakna kocken" så härlig! Och "Badglädje" fotot färgerna allt! Och "blå vindar och hav" stilren och så underbar!Kikar gärna in fler gånger.
Hoppas du har haft en bra dag!

Kram/Cattis

2007-05-15 @ 22:53:02
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Sveinelin

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-14 @ 08:17:20
URL: http://sveinelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0