Cyber Crop

Har croppat hela helgen med Hobbyhuset. Efter att ha varit så totalt inspirationslös i flera veckor nu så var det en bra kick där bak. 10 bidrag hann jag med trots att jag haft barnen hemma. På lördagen var de hos min brorsa ett par timmar så då hann jag med en del....Tack snälla för det!!!. Jag har inte direkt barnvakter på kö utanför dörren så jag är så glad för brorsan och hans Jessica.

Jag hann göra både kort och los. Detta var den 3:e croppet jag deltog i på ett år och första som jag fick ihop så många kort.

Fick även äran att rita skiss och sponsra Cia med några av mina egna stämplar. 22 bidrag tror jag att det blev och det är nästintill omöjligt att finna EN vinnare bland dessa. Jag har flera favvisar redan bland alla fina men har tyvärr inte ekonomi att skänka bort flera stämplar än jag lovat.


Nu längtar jag efter croppet på Svensk Scrapbooking den 7-8 oktober. Hoppas DU som läser detta kommer att vara med då.

Mina bidrag får jag inte visa upp här ännu men de kommer nog till kvällen.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Julianiben

Very good guestbook. Interesting!

2010-12-02 @ 09:19:15
URL: http://julianiben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0