Jag har vunnit lite grann...

Nu är det ok att visa upp vissa av bidragen i bloggar och forum efter CyberCroppet på Hobbyhuset.
Jag kan glatt meddela att jag vann en tävling och kom tvåa och fick ett Bonuspris på en...Hur kul som helst. Jag är så glad så glad och min scraplust har kommit åter....Tack och lov!

Här kommer den jag vann med, Skisstävling:

Cheeeky (nytt favvouttryck som jag kan tacka min goda vän Jeja för) och jag tycker det passar bra till detta foto:
image229
Stämplar är priset och det passar ju mig mycket bra just nu!!!

Och här är den andra som jag vann Bonuspris med. image230
Blommor från Scraphörnan skall det bli....Längtar!

Norton var minsann med och skapade han med!!! Tyvärr kom han inte med i utlottningen men han får dela mina priser. Jag är bara så glad och förvånad av att den lille tuffingen "orkade" sitta still och pyssla med mammsen.

Först ett blomkort
image231
Han ville göra randiga blommor sa han...det tog en stund innan poletten trillade ner hos mig måste jag säga *s*

Och så ett häftigt bokmärke:
image232

Nästa bidrag som jag kan visa som inte vann nåt pris var denna, på temat Vatten:
image233
Denna är jag inte alls nöjd med, det blev inte alls som jag ville dessutom snett och dant...men va 17...jag visar den ändå.

Ett kort efter en kortlift som inte vann nåt pris kan jag även visa upp:
image236

Här kommer min skiss och inspirationskort till croppet:

image238

Kan nu även visa upp mitt kort på tema HÖST. Denna tävling vanns av Jeja, grattis vännen!!!

Här är mitt bidrag:
image239

En till tävling är nu avslutad och jag vann inte den, det var en färgutmaning det var ett läckert foto på en groda och färgerna var knalliga i orange och grönt samt svart.
Så här ser min lo ut...
image240


Mitt bidrag till "använd 7 olika spillpapper"

image243
Handlar om min lille 6 åring som verkar ha det jobbigt just nu och vi med för den delen. Tydligen handlar det om nån slags "förpubertet"....hoppas det går över snart för det är säkert väldigt jobbigt för honom själv oxå. Man kan tydligt se hur han kämpar med att bli stor och alla krav samtidigt som han även vill vara liten också. Mammaskapet ställs verkligen på prov just nu.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vilka härliga LO:s och kort! Blir så full si skratt när jag ser fotot av dina barn på Fig Tree Bay, precis där gick vi och våra barn för några år sedan och kollade in eremitkräftorna...Häftigt!
Lillemor

2007-09-11 @ 13:25:29
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: madeleine

men oj, så mycket underbart du skapat! att barnen är med, det är man inte bortskämd med. underbara alster. gillar den från ditt bröllop, tror att det var första gången jag var inne på din blogg då du scrappat ett kort från bröllopet! bara en tanke. sköt om dig. kram.

2007-09-11 @ 14:07:29
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh, WOW vad fina LO's du har gjort! Och så MÅNGA!!! För mig tar det ju flera dagar att göra en enda. :D
Svar på din kommentar, nä, jag har inte scrappat något mer. Måste nog framkalla lite fler kort. Funderar och funderar på att anmäla mig till cirkeln, och när jag har funderat klart så är det väl fullt! Vet ju inte hur ekonomin ser ut, men jag tror att jag chansar och anmäler mig! Tror att det kommer att ge mig mycket positivt.
Kram, Sofia

2007-09-11 @ 23:41:10
URL: http://sofiaibilder.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åhh, så mycket fint du skapat!! Vad härligt att du kommit igång med scrappingen igen. Värre är det här, känner inte alls för det, så jag låter sakerna vara helt enkelt. Jag siktar på mässan, tills dess så får det vara. Tack för dina goa ord i min blogg, dom värmde!
Varma Kramar!/ Veronica

2007-09-13 @ 08:19:27
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Tar en liten runda runt för att insupa lite härlig känsla från LO´s. Sitter och sörplar morgonkaffe samtidigt fast jag vet att man ska akta sig för att spilla på tangentbordet.

2007-09-13 @ 08:37:23
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Morfen

Förstår att du blev helt tömd på inspiration och scrapork efter allt detta. Så härliga layouter och så go'a ungar Katja!! Så söta grejer som Norton gjorde också!! Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kramar, Anna

2007-09-13 @ 19:27:50
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Cattis

Grattis till vinsterna! Härliga alster och din son har gjort jättefina kort!!! Det är kul när barnen vill sitta med och pyssla... =)
Kram!

2007-09-14 @ 22:29:14
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Mette

Men vad mycket fint du har gjort!
Du är verkligen kreativ! Och såååå himla duktig!
Kram
Mette

2007-09-14 @ 23:37:24
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Pia

vilka underbart fina layouter du har gjort!!!

2007-09-15 @ 09:39:40
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Hedda_94

Snyggsnygga layouter & kort!
Ett nytt kort med Nikkolina finns på min blogg =)

2007-09-16 @ 16:55:04
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0