Lite väsen från mig

Var ett tag sen nu. Har haft lite att göra med mina nya stämplar. I Fredags lade jag sista handen på julstämplarna och det blev visst lite annat också. Kommer förhoppningsvis kunna visa  upp dem på onsdag.
I Fredags damp det även ner 2 kort från mina goda vänner Jeja och Hedda_94. De hade gjort ett varsit skitsnyggt kort med några av mina Nikkolinastämplar. Jag har inte haft fotoväder men de kommer att finnas för beskådning här snart.
Alltid roligt med så trevliga överraskningar bland alla räkningar i lådan.
Min tinnitus är elak nu, det fräser så hemskt att jag har svårt att höra och koncentrera mig, ljudet fyller hela huvudet. Det värsta är att jag blir på så lesset och ilsket humör och det går lite ut på familjen. Förlåt. Men jag är bara så trött och lessen när det kommer såna här dagar. Att beskriva ljudet är nästan omöjligt men det låter ungefär som en glödhet wokpanna som man häller olja i....om det nu kan vara begripligt. Hoppas det går tillbaka till mina 6 ventilationtjut imorgon, dem kan jag leva med idag....syrsorna och wokfräset är outhärdligt.

Så korten gjorde mig jättevarm och glad. De kom när de behövdes. Att jag också sålt 9 stämplar denna veckan känns ju fantastiskt. Så mitt i allt mörker finns små ljusglimtar också.  Jag vill fylla den här bloggen med mina glädjeämnen och positivitet men livet rymmer ju även andra inslag också...Nåja, imorgon är en annan dag och trots allt så är jag ganska glad just nu...innerst inne.

Kram till alla som läser och kommenterar och till er som gillar mina stämplar.

En DT-Layout till Lektyg kan jag visa upp.
image244


Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

ÅÅÅH, vilken underbar layout! Och sån underbar journaling! Jag blir glad i hela kroppen när jag ser den. Jag blir också glad när jag tänker på att mitt lilla kort kunde muntra upp dig litegrann. Jag har svårt att sätta mig in i din situation, men det måste vara fruktansvärt jobbigt att leva med så svår tinnitus. Och du, vi är många som älskar dina stämplar, de flesta vet det inte bara ännu ;-) Jag har gjort fler kort som ska upp på bloggen i veckan och visas upp. Och jag är jättenyfis på julstämplarna. Då vill jag nog shoppa...
KRAM på dig

2007-09-16 @ 22:53:27
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Skickar över en stor kram till dig!! Layouten är underbar och till och med ännu finare i verkligheten, fotot på Norton är ljuvligt. Kram, Anna

2007-09-16 @ 22:55:47
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilket härligt foto och LO'n lyfter verkligen fram fotot! Superfint!
Det går nog inte att förstå hur jobbigt det är med tinnitus, men visst kan man föreställa sig det för någon sekund när man läser om olja i en het wokpanna. Men att leva med det går inte att föreställa sig... Jag hoppas att du får en lindrigare dag imorgon.
Vad kul att du har fått sälja några stämplar! De är ju superfina, så jag blir inte ett dugg förvånad! :)
Kram, Sofia

2007-09-16 @ 23:11:04
URL: http://sofiaibilder.blogspot.com
Postat av: dilorf

Ett riktigt härligt kort du har scrappat! Det blev jättebra!
Jag vet hur du mår, Inte för att jag har tinnitus, men det här med begränsningar ( i mitt fall pga värken) och irritationen över att inte orka utan att det där "feliga" tar all kraft och ork!
Idag tänkte jag sätta mig att stämpla upp lite grann så jag kan göra lite kort med dina fina stämplar, men allt papper står i garaget och jag orkar inte lyfta den lådan.. *suck* Får be maken ikväll och stämpla i morgon. :)
Skickar en STOR KRAM!

2007-09-17 @ 09:50:51
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Elisabet Nyman

Tänker jättemycket på dej och dina öron, Katja!
Vet att det inte hjälper, men ändå...
Du är verkligen stark! Hoppas verkligen att det snart blir mer uthärdligt!
Kramar!

2007-09-17 @ 15:00:50
Postat av: Cattis

Ååå vilket underbart foto och LO! =) Ska bli spännande att få se dina julstämplar sen!
Kram!

2007-09-19 @ 20:12:09
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Vilar ögonen så här tidigt på morgonen. Har kommit på att jag tar min lilla inspirationsstund på morgonen innan allt ska dras igång med mail och jobb.
Härligt med blått...jag är en blå människa.

2007-09-20 @ 07:53:47
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: Annelie Maddock

Kul att det gar bra med Dina snygga stamplar!
Du ar utmanad pa min blogg om Du har tid och lust!

2007-09-20 @ 08:51:26
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Morganvera

good job please keep on the good work

2009-06-22 @ 10:19:26
URL: http://morganvera.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0