Vinterkräk och influensatider

Är inne på dag 3 med någon knepig influensa/magsjukehistoria...Fattar inte vad för virus jag fått. Finns inte en del av kroppen som inte gör ont och jag mår så illa....Huvet bultar av smärta för varje gång jag rör mig om så bara ytterst så lite. Säkert har barnen tagit hem nåt från skolan. Deras bakterier är så aggressiva.

Jag har gjort en bunt kort men har inte orkat att scanna in dem men de kommer.

Tack för alla kommentarer, jag lovar att hälsa på er när jag blir piggare...Nu skall jag återgå till schäslongen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att du snart mår bättre, vännen!!

Kraaaam, Sofia

2008-02-02 @ 23:25:43
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Morfen

Hoppas du mår bättre snart. Det låter som den klassiska vinterkräksjukan, den påverkar hela kroppen och det tar en vecka att börja känna sig normal igen efter att man slutat kräkas. Stor kram till dig och familjen!

2008-02-03 @ 11:58:49
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Linda

Krya på dig! Bakterierna är mysko just nu. Själv har jag varit hemma sedan torsdag med vad som verkar vara en vanlig förkylning...men ändå mår jag så pass dåligt att jag inte kunnat gå till jobbet. Så brukar det inte vara.
Vila så blir du nog bra, sköt om dig.

2008-02-05 @ 10:54:57
Postat av: Jenny (e.j.m)

Hejsan Katja!
Tack för din gulliga kommentar på min blogg!
Nej väskan kom inte idag, hoppas på i morgon....skall vänta vid brevlådan. Min dotter är nämligen sjuk så jag blir hemma resten av veckan.
Tänkte att jag skulle scrapa en tag till min väska i kväll. Väskan blir perfekt att ta med mig när jag skall åka på semester nästa vecka.

Hoppas att du kryar på dig snart!
Peppar, peppar....jag har än så länge klarat mig undan från alla förkylningar o.s.v.

Kram
Jenny
Hoppas att du kryar på dig snart!

2008-02-05 @ 21:30:52
URL: http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se
Postat av: Maysun

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2010-11-28 @ 18:29:20
URL: http://maysun.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0