Huuuu så länge sen

Jag vet...jag är en usel bloggare och det är nog ingen idé att inbilla sig att jag kommer hinna bli så mycket bättre heller just nu.

Jag hinner inte. Vi har varit grymt sjuka i evigheter känns det som. Förkylningar, vinterkräk och förkylningar igen. Vi är 4 personer som smittar varandra om och om igen.

Så min prio ligger på barn och shop. Önskar det fanns mer tid till egentid,bloggande och scrapping men dygnets timmar räcker inte och sova måste man ju emellanåt.

I 1½ vecka var vi friska men nu är jag totalt förkyld igen med en täppa som satt sig på öronen återigen...Det är väldigt jobbigt eftersom balansen blir påverkad och hörseln har blivit väldigt dålig på ena örat...Detta gör att sirenerna och ventilerna i mitt huvud ylar högre än nånsin. Usch så jag gnäller...när jag äntligen skriver nåt så gnäller jag,,,,förlåt för det.

Om jag får ett stooooort påskägg med choklad i kanske jag blir lite gladare och snällare ;-D

Jag har pysslat liiiite och slänger upp det jag fotat/scannat här.

GLAD PÅSK PÅ ER!!!!!

image372

image373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0