Croppat hela helgen

Pust vilken pysselhelg!!!! Jag och Sofia har cypercroppat på moname hela helgen. Sammanlagt 19-20 timmar tror jag...Det känns därför futtigt och säga att jag "bara" hann med 8 alster. 6 los och 2 kort. Men jag hade ju twinsen hemma och deras pappa jobbade. Man måste ju pausa och äta emellanåt också :-D

Både jag och Sofia lider av svåra nacksmärtor och mina öron bråkar såklart men faaaaaaaasen vad det har varit kul och produktivt.

Kommer att lägga upp det jag gjort så snart jag får klartecken från moname att det är OK.

Lägger upp 3 andra los så länge som jag inte visat ännu...

Kram.

En enkel lo på underbara Nikki

Norton blir så stor. Foto taget på skolavslutningen

Å så en som jag  gjorde till Nystartsutmaningen på Scraputmaningen.


Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad roligt ni verkar ha haft du o sofia.

Finfina LO, hoppas få se fler sen.

Synd du skulle ha öppet hus precis när jag ska resa bort...typiskt!

Kram

2008-09-22 @ 14:30:34
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Great pages! LOVE the colors! Cute kids!

2008-09-22 @ 15:39:54
URL: http://blissfulplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0