Fynda på Dollarstore

Haha ja tom där kan man hitta billigt krafs som blir fint på dina alster. Jag hittade tack vare asamia en snurra med massor av pärlor och charms...Kanske inte världens finaste men BILLIGT!! 2 påsar för en guldpeng :-D Jag köpte 12...

Jag har alltid suckat jättehögt när jag blivit tvungen att gå in på Clas Olson och Biltema...men nu längtar jag till att Biltema skall öppna i Gävle...De har ju attans braiga förvaringsgrejjer för skruvar och sånt som passar ypperligt för scraprelaterat dekorationskrafs :-D. Billigt är det också...även om det inte är så snyggt precis.

Jag håller fö på att anordna en CyberCrop på Svensk scrapbooking tillsammans med ett gäng trevliga tjejer som också har scraprelaterade shoppar. Det är kul men en del jobb och en hel del tid går åt till att planera. Jag älskar ju Cybercroppar men denna får jag inte tävla i förstås.... ;-D

Croppen går av stapeln lördag den 11 oktober och slutar på söndag den 12:e vid midnatt. Mer detaljer kommer.

Nähe nu får jag ta hand om en lite tomte med sömnproblem-Norton...han kan inte sova stackarn...Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0