Man skulle kunna tro att jag scrappat massor...

och ja jag är lite på G igen. Jag har fortfarande ont i nacken...rent horribelt faktiskt och det blir värre när jag pysslar. Min tinnitus i högra örat är värre än nånsin. 5 nya fräsande och illpipande höga ljud har smugit sig på under sommaren.  Inte ens i min brummande bil kan jag undkomma ljuden och det är så tärande på kropp och själ om ni bara anade. Antar att nacken har en del i dramat. Jag är trött och sliten men ändå scrappar jag som bara den. Försöker blogga och delta i Svensk Scrapforumet lite igen. Att sitta vid datorn är inte bra men va fasiken skall jag göra då?. Nu har jag varit arg och lessen....superlessen i ett halvår minst och ibland måste man vända ilskan till nåt annat. Jag använder energin till att scrappa  just nu. 

I helgen är det Crop på ett för mig tidigare okänt am forum. Jag hoppas mina öronoljud lugnar sig lite så jag orkar delta. Det var ju evigheter sen...
Nu längtar jag efter det och nya stämplar. Väntar på nya hänglarkitet och så har jag blivit återförsäljare av Whiff of Joys underbara motiv. Så litet kan glädja så mycket :-D

Slänger upp lite alster. Några nya några har ett par månader på nacken. De är otroligt dåliga i färgskick, inget bra fotoljus ute men ja ni vet...orrrrkar inte fota om.

Kram.


Norton U Rock-Ja han äger helt enkelt :-D


Miranda-Nikkis första riktiga bästis. Hon har vart hos oss massor i sommar och förgyller verkligen vår tillvaro med sitt roliga och gulliga sätt. Den enda som inte håller med är väl Norton...*fniss* Tjejer är ju löjliga ni vet....


Smile- Ja Nikki har verkligen ett vackert leende. Fotot är i verkligheten väldigt fint men återges väldigt dåligt här tyvärr.
Älskar dessa somriga papper från daisy B.

Det var allt just nu.

Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Underbart att se Dina harliga kreationer igen, finfina!!!!

2008-09-15 @ 10:49:57
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Nettan

Fina saker du " scrappat" , Kortet var jätte fint.

Nettan

Postat av: SannaF

Super fina layouter!



Oj vad jobbigt med tinnitusen! Det måste vara jätte jobbigt. Skickar en STOOOOOOOOOOOOOOOOOR kram!

/Sanna

2008-09-16 @ 14:28:50
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad duktig du är att scrappa! Jag gillar dina fina LO och dina fyndiga texter.

2008-09-17 @ 07:35:54
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Mette

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden Vännen! Har minsann saknat dig!

Underbart härliga layout har du gjort!



2008-09-17 @ 22:51:42
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0