Publicerad på swescraps blogg idag

Det var ju bara så himla pushande och kul att jag blev publicerad där nu efter att ha haft en låååång scrapblockering och varken haft ork,lust eller så mycket tid till att skapa.

Denna lo blev visad på deras blogg idag och jag bara äääälskar fotot på Nikki.




Beställningskort.


Hänglar såklart och så mina egna blommor....klippte ut blommor så jag fick kramp i armen :-D
Hoppas brudparet blev nöjda. Alltid jobbigt med beställningskort rent prestationmässigt. Men kul att få förtroendet såklart.


Ännu en ny layout. Tyvärr var det inget vidare fotoväder men va 17....

Märks det att jag lider av rubons-mani???? lööööv them!!!!!


Denna lo var det ett tag sen jag gjorde men den har inte visats eftersom jag legat lågt med bloggandet på sistone.

Det var allt för nu. Nu måste jag skjutsa Nikki till kalas. Skall hämta Norton på ett annat kalas...de bara festar och festar hela tiden de där barnen och mamma bara kör och kör runt runt...:-D

Kram.

Kommentarer
Postat av: Elisabet Nyman

Vilka fina lo:s! Och jättegulligt kort till brudparet! Kanske man ska gifta sej igen - bara för att få ett kort av dej? ;)

Fotona i förra inlägget är jättevackra! Söta barn och duktig foto-mamma!

Krya på dej! Kram

2008-09-14 @ 16:24:59
Postat av: weva

Hej!

Vad mycket fina saker du har i din blogg! Söta barn! På bröllopskortet undrar jag vad dina "egna blommor" är? Dom var jättefina.



Ewa Nilsson i Söderhamn. Sara Kohonens mamma!

2008-09-24 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0