Vann en utmaning...

gjorde jag idag på Svensk scrapbooking. Vann gjorde jag med layouten "Den riktiga nakna kocken". Det var en riktigt rolig Lo att göra efter en riktig fin skiss av Morfen. Lon finns längre ner här i Bloggen.

Shoppade lite teknikprylar idag. Det blev en kompakt liten fotoskrivare från HP för att kunna snabb-skriva-ut foton jag vill scrappa på direkten. Dessvärre har vi problem med installationen....typiskt.
Har en "Min Trädgårds" album i tagform i planerna och har fotat lite sen i april. Tanken är att jag skall fota lite i rabatten tills i höst för att liksom följa dess utveckling från vår till höst.

Köpte även en hard disc för backup av alla foton. En sån där grej man tänkt på att man boooorde köpa men det blir inte av. Efter att ha blivit av med nästan ett år av foton av ett blixtnedslag så vill jag vara garderad.


IMORRON,,,,,ååå så jag längtat. Då¨är det 2 roliga saker på samma dag.....Dels så är det Utamaningsrally på Scraputmaningen hela dagen och natten lång......och så skall det vara mässa här i Bomhus...Hu vad jag säkert kommer att shoppa för mycket. Allra helst nu när man börjat med hänglar och stänglar stämplar också...Får ta med mig liiite pengar annars tappar jag huvet....det gör jag jämt.

Längtar tills imorrn!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

GRATTISGRATTISGRATTIS!!!
Förstår att du vann med den roliga och fina LO:n på den nakne kocken! Du är verkligen en narurbegåvning, vilken tur för oss andra att du börjat med denna underbara hobby, så vi får njuta av dina alster!
Ha det jättekul idag på mässan och rallyt!
Lillemor

2007-05-19 @ 07:36:17
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

GRATTIS GRATTIS till dig!
Jag har sett den LO:n förut och förstår att du vann med den, den är urläcker : D
SUPERGRATTIS!!!
Ha det nu sååå jättekul på mässan.
Kram Susanne

2007-05-19 @ 11:22:58
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lastdayrevelation

Keep up these useful pieces.

2007-12-21 @ 07:10:07
URL: http://lastdayrevelation.blogspot.com
Postat av: Boviktoria

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-10-08 @ 10:27:00
URL: http://boviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0