Bloggutmaning-Påminnelse & Uppdatering

Bloggutmaning


Många är vi väl som gillar att delta i diverse utmaningar i olika forum och webbshoppar. Jag skickar nog in massor varje månad. Och det kommer jag fortsätta med för det är ju så roligt och inspirerande.

Men det är många som tävlar om äran och priserna och det är svårt att få visa upp ditt arbete. Men det är alltid lika spännande att se om man kommer med.


Jag är ganska ny som scrappare och letar inspiration på det här viset då jag ibland kan känna att jag saknar nya ideér och att alla los ser likadana ut.

Har en tid tänkt att det skulle vara roligt att starta upp en slags Bloggutmaning, jag ritar mycket skisser själv och letar gärna efter annonser eller los att lifta ideér ifrån.


Så nu gör jag ett försök. Jag lägger ut en skiss som jag ritat och min Lo gjord efter skissen. Om några vill delta skulle det vara jätteskoj.

Jag tänkte så här: Att ni skickar in era bidrag till mig, jag lägger upp dem i min blogg på måndagen och vinnaren skall vara utsedd på fredagen och vinnarens Lo får ligga kvar en vecka till. Då har vinnaren lördagen och söndagen på sig att klura ut sin utmaning.

Den som vinner får av mig en liten symbolisk vinst  i form av en valfri RUBRIK eller NAMN eller liknande, som jag stansar ut. Jag har 4 alfabeten från BK vinnaren får välja mellan.
 

Om vi blir flera så kan man väl ha en direkt omröstning på bloggen, annars får den som gjort utmaningen utse vinnaren...Hur vi löser detta måste vi nog tänka på, det går ju inte att rösta anonymt direkt på bloggen.


Jag tycker detta vore en jättebra chans för oss scrappare att lära känna varann och få mer aktivitet i de privata bloggarna och vid pysselbordet.


Vad säger ni om detta har ni lust att hänga med på min idé?!.


Kram Katja



Här kommer skissen samt min tolkning av den. Man kan tolka skissen hur man vill. När du mailar den tänk på att förminska bilden och beskära den och gör gärna om den till JPEG-format. Skriv kort om vad lon handlar om och hur du tänkte när du gjorde den. Skicka in ditt bidrag senast fredag den 13:e april till: [email protected]

image82image81

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jätte kul!
Jag ska försöka ta tag iden under veckan! : )
Fin layout du gjort!

2007-04-02 @ 21:15:34
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh, det är senaste papprena från Scenic Route. Dubbelsidiga och helt underbara!!! :D Kram!

2007-04-03 @ 15:00:54
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Dilorf..

Här var den ju!

Jättehärlig skiss. Och LO! Jag tar tag i den i eftermiddag. :)
Kram!

2007-04-04 @ 07:35:03
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0