Måste bara...

nämna att jag älskar Sassa Fras Lass papper...Jag har ett gäng nu men måste köpa flera...de är sååå snygga. Andra älsklingar i mitt scrappande just nu är annars mina Akrylfärger från MM och alla dessa fina blommor som finns med på många av mina los.
Jag har scrappat ett minialbum med foton på barnen i, detta skall mamma få till morsdag tänkte jag. Har även scrappat till olika utmaningar så dem jag inte visa ännu.

Ateljé Lektyg & Hantverk där jag har mitt scrapdesigner-uppdrag har nu i dagarna uppdaterat i shoppen med just Sassa Fras Lass & många nya fina blommor. Det finns även hel del fina stämplar att välja mellan också. Samt massor av qk.....bla tång med alfabete till ett mycket bra pris. Kolla gärna in på deras nya blogg med nyheter och snart skall det bli tävlingar. Till Bloggen.

Jag är så himla nyfiken och sugen på att lära mig att göra egna kort,PP-tavlor etc...Det finns så många fina stämplar att färglägga.

Idag testade jag att använda Clearstamps på en lo...Jättesnygga florish från Autumn Leaves.
Tyvärr har jag fel stämpeldyna och tryckte nog för hårt för det blev smetigt. Men det är bara att fortsätta öva.

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis till ditt design uppdrag!
Vad kul!:)

Kramis
Mette

2007-04-20 @ 11:26:57
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0