Ute hela dan

Vilket underbart väder, 23 gr varmt har vi haft här i Gävle. Jag & Barnen åkte med min bror och hans tjej och son till hemlingby och grillade, gick naturstig och njöt av sol och lugnet. Micke jobbar nätter så han fick sova i lugn och ro för en gång skull.
Imorron skall jag till svägerskan och bror igen. Barnen leker så bra tillsammans och vi skall premiärgrilla i deras trädgård....mums. Jag är så glad att de äntligen flyttat lite närmare.

image106
Brorsan,Jessica,Liam och Norton på väg att traska naturstigen,Hemlingby.
image107
Jättenyckelpigor...Nikki,Norton och lilla kusin vitamin...



Röster har det strömmat in idag. Men jag vill ha fler. Imorron utser jag vinnaren. Kan avslöja att alla har fått röster och att det just nu är väldigt jämnt mellan de 2 som fått flest...mer än så säger jag inte ;-)
Det skall bli väldigt intressant att se vad vinnaren har för utmaning åt oss under nästa vecka....



Jag är verkligen på hugget...har gjort 2 los igår och har ett minialbum på G. Köpte ju minialbum-diesen häromdan...Love it!!!!

image104
Försökte mig på en annan stil. Tänkte göra en tuff, pojkig & stilren lo med alla mina nya grafiskt mönstrade papper...men särskilt stilrent blev det nog inte. Detta är jag helt enkelt jag bara måste lull-lulla mina layouts ;-)

image108
Kolla på Oss.


Kommentarer
Postat av: Mette

Jag älskar din LO!
Vilka härliga papper och du har fått ihop allt på ett jättefint sätt!
Vad är det för papper som du har använt som ser ut som anteckningsblock?

Apropå gul cardstock.
Jag har faktiskt använt det en del och tycker att det fungerar bra. Speciellt då kanske till vår och sommarkort...

Kramis
Mette

2007-04-15 @ 09:04:40
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0