Tack alla...

ni som tog er tid att kika på mina stämplar samt skrev så snälla saker som gjort mig väldigt glad. Tack!!

Jag lovade att lägga upp resten av stämpelmotiven idag men jag har inte hunnit, hade massa auktioner på Tradera att slutföra och så kände jag att barnen behövde få lite av min uppmärksamhet idag.
När jag sen skulle fota började det regna...så jag gör ett nytt försök imorgon.

Redan är det flera som undrat vart stämplarna går att köpa. Kuuuul!!!.  Dessa är alldeles nya och jag har bekostat allt själv och skall lägga in beställningar på ytterligare  stämplar i morgon. De som är sugna på att köpa kan maila mig på:[email protected]

Fler motiv har kommit till sen förra pressningen, bland annat 4 figurer men även en del blommor. En hel platta textstämplar är på G.
På tisdag eller torsdag kommer jag förhoppningsvis ha stämplar till salu.
Jag hoppas att kunna lägga ut allt här under de närmaste dagarna så man kan se hur de ser ut i original (utan att blivit färglagda).

Som sagt, jag kommer att sälja dessa stämplar själv i första hand  så  det är bara att maila mig för förbeställning.

Ännu en gång, varmt tack för den fina responsen den värmer.

Kram
Katja

Kommentarer
Postat av: ERICA

Hej! skulle du vilja hjälpa mig att välja film? skulle vara skitsnällt :) tack på förhand, kram erica.

2007-08-26 @ 22:23:55
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE
Postat av: gunilla/nilla

Dina stämplar är verkligen kanontuffa. Gillar stämplar med attityd. Här är det faktiskt fint väder fast dom sa det skulle MYCKET regn. Vi får väl se. Blir nog lite pyssel här också idag.
Kram på dig/Gunilla

2007-08-27 @ 10:43:25
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0