Vem är katjacool?

Så för er som undrar så vet jag inte heller vem det är. Idag har jag suttit och skrivit massa inlägg på olika bloggar när jag plötsligt ser att jag lämnar avtryck som Katjacool...Jag har inte fyllt i det själv och ingen annan i familjen heller. Förstår faktiskt inget alls men kan ju nämna att jag tycker det är oerhört pinsamt för jag är inte cool på nåt vis...eller tja kanske ibland men det skulle jag aldrig kalla mig hahaha...så dumt det kan bli....Nåja jag får väl kalla mig för det idag då. Har försökt ändra men så fort jag lämnar ett meddelande på någon med blogg.se så kommer det automatiskt upp katjacool...Kanske har det varit så länge utan att jag vet om det....Fniss.

Kram från Katja-Generad

image221
Cute Norbert glömdes bort´i förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, den där Norbert han var verkligen gullig här, med sina blommor. Men visst är du cool Katja, supercool! Skumt att det har blivit så.

2007-08-31 @ 18:26:31
URL: http://skapatavanki.blogspot.com
Postat av: madeleine

kanske ett alldeles eget coolt virus? knasigt. må gott. kram.

2007-09-01 @ 12:52:07
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Linnea Lahenkorva

Hey Katja =) Du är ju helgrym på sånt här O.o Vad har du för kamera? Själv sitter jag bara och gör layouts i photoshop... och så redigerar jag lite bilder med =)

2007-09-02 @ 12:06:09
Postat av: Linda

Häftiga stämplar!! Skapar definitivt köpbegär...

2007-09-19 @ 23:29:13
URL: http://kosepute.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0