Äntligen lite uppdatering!

Det var ett tag sen jag var in och skrev nåt här. Har haft lite att göra med huset och så har vi haft lite datorstrul. Dessutom har jag haft nackspärr...huhuuuu....
Less på ständiga datorkrascher samt att jag inte kan ladda över foton för framkallning så tog jag och länsade lite på sparkontot och köpte mig en ny laptop. En Acer 5920...han är så stilig och grann och jag är deeply madly in love :-D och det bästa är att han är MIN...bara min.

Deala till mig datorn,en router samt ett Photoshop Elements för ett rimligt pris och jag är så nöjd även om det svider lite maggropen. Men den är värd några veckors havregrynsgröts-diet. Nu måste jag stilla mitt shoppingbegär dock...Ingen billig hobby detta här :-D

Eftersom jag haft annat för mig så har pysslandet kommit vid sidan om men lite snabbscrap har jag gjort samt några kort med halvdant resultat.
Jag fick i uppdrag att scrappa en lo som skulle ramas in till en jobbarkompis till Micke. Hu det var läskigt och jag blev inte så nöjd med resultatet men det beror på att Silhoutten trilskades med utskärningen av rubriken så den blev som den blev. Tror han blev nöjd ialla fall och det är ju det viktigaste.

Tack igen alla ni gamla och nya besökare som lämnar fina kommentarer som betyder massor.

Här kommer mina senaste alster. Jag har för första gången redigerat i Photoshop så hav lite överseende med att beskärning mm inte är helt 100....Om nån vet hur man gör om bilder i ett visst antal pixlar....vänligen berätta för mig hur man gör.

image182
Tack Morfen för hjälp med idé till rubriken-Vad gjorde jag utan dig!!!!!

image183
Detta kortet gjorde jag idag och skickade det till en gammal vän sedan skoltiden som jag inte träffat eller pratat med på flera år. Hon blir nog förvånad över att jag kommer ihåg henne födelsedag.

image185

Bara ett kort jag pillade ihop-behöver öva med distresser och upplägg....Tack till Lillemor och Susanne för god inspiration!

Kommentarer
Postat av: K8an

Läste på forumet om LO:n du skulle göra till "Kent". Den var jätte fin, kul att du fick sådan bra hjälp med rubriken den var perfekt :)

2007-07-26 @ 21:54:37
URL: http://imingarderob.blogg.se
Postat av: Lillemor

Åh, vilka fina kort, gillar speciellt tagsen du skrivit själv! Jättesnyggt! Och LO:n är ju urfin, klart han blir nöjd med den!
Lillemor

2007-07-27 @ 10:51:17
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Leisa, Australia

Just gorgeous layouts and cards. Your stamping is just beautiful!

2007-07-27 @ 13:41:11
URL: http://scrapsidaisy.typepad.com
Postat av: Jenny / Jeja

Otroligt vad snygg layouten om Kent blev! Gillar de utklippta swirlsarna massor! Och korten är fantastiskt snygga också. Du är superduktig med distresser! Själv har jag inte vågat testa, jag kör med mina gamla akvareller i stället...
Kram

2007-07-28 @ 21:03:36
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Elisabet Nyman

Jättefina dekorationer och fint papper till Kents lo! Du är så duktig att göra kort, de är som små konstverk! Kram.

2007-07-29 @ 12:18:16
Postat av: Anonym

Jättefina dekorationer och fint papper till Kents lo! Du är så duktig att göra kort, de är som små konstverk! Kram.

2007-07-29 @ 12:19:22
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Vilka fina grejer du gjort! Gillar särskilt de härliga färgerna på korten! Jag blir alltid så imponerad av scrappare, blir riktigt sugen på att prova själv!!
Ha det så gott!
Kram från (DT-kollega) Lisa

2007-08-02 @ 23:42:35
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: cattis

Såååå Underbara alster!!! Gillar verkligen hur du har ramat in kortet med snirklar och blommor!!

2007-08-11 @ 21:38:17
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0