Snyft

Idag fick jag mail från Inkywings med bekräftelse på min order av de senaste stämplarna....alla var slut, trots att jag satt och bevakade sidan igår och skulle hinna in med beställningen. Tyvärr kurkade min dator och beställningen kom inte iväg först. Redan efter 5 timmar var allt slut och jag hann inte med att få det jag ville ha...Åååå vad besviken jag är.
Man får hoppas att det trycks upp nya för de nya Gävle och Leksandsmotiven är så fina. Snacka om att man skaffar sig beroende....Nåja jag sparade drygt 700 pix på att de inte fanns....700 att lägga på annat ;-D

Jag fyllde ju 34 den 15:e (läs 24) så jag fick lite xtra tillskott i hobbykassan....och den kassan brukar sällan ligga länge. Antar att ni förstår vad jag menar.

Håhåjaja...suck o stön....vilken besvikelse....Nikki blev oxå arg och lessen för hon gillar att stämpla hon med och satt med och beställde igår.

Buhääää......

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så trist att du inte fick tag i stämplarna! Men tänk vad mycket annat du kan köpa istället? Hobbypengarna är runda för att dom ska rulla, så är det bara!!
Må så gott!

2007-07-18 @ 18:13:40
URL: http://hildastina.blogspot.com/
Postat av: Lillemor

Förstår dig, missade det jag med- jag som annars brukar vara på hugget! Men men....
idag ska jag till Jönköping och köpa en hylla till mina pysselgrejer och en hylla till den lilla prinsessan! Ska se om jag hittar till "Hobbyglädje" som oxå ligger i Jönköping!
Har aldrig varit där förut. Lite papper är ju aldrig fel...
Lillemor

2007-07-19 @ 08:00:03
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Elsa

Så mycket fint det fanns att titta på här på din sida, kommer att kika in igen! Åh vad kul med flera Gävle-scrappare:)
/Elsa

2007-07-19 @ 11:15:56
URL: http://elsasblogg.blogspot.com/
Postat av: madde

tack för fina kommentarer! mina händer har lite av varje problem... mest slitage och karpaltunnelsyndrom och kanske lite fibromyalgi. läkarna tvistar och jag har ont... trist att du inte fick dina stämplar. och grattis i efterskott! kram.

2007-07-19 @ 11:17:40
URL: http://maddesigno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0