Tack alla och äntligen hemma!

Vill först säga tack till alla nya och gamla besökare på min blogg och massor med kramar till er för alla snälla kommentarer. Det betyder så mycket. Jag har vart bortrest den här veckan och nu ser jag fram emot en lugn scraphelg hemma. Eftersom jag saknat datorn kommer jag surfa en del oxå och försöka hälsa på er alla i era kreativa bloggar.

Vi har varit på Åland. Hade väl hyffsat tur med vädret och i Mariehamn hade vi ett jättefint hotellrum med en superskön säng.
Tyvärr hade vi inte alls samma tur på Eckerö så vi längtade mest bara tillbaka till Mariehamn eller hem. Men barnen hann bada lite i havet och vi såg en hel del fina djur och det är ju väldigt vackert på Åland. Men en massa bilande blev det och en bullrig båt så nu är min tinnitus superhög och jag är rätt mör i skallen av alla ljud så jag är så glad att vara hemma och att jag ska få sova i min säng med min kudde  inatt. För hur härligt det än är att resa så är det ändå skönt att komma hem... :-D

Nu skall jag öppna en kall Lapin Kulta, kika på mail och sen ladda ur mina fina semsterbilder som skall scrappas...

Kram





Kommentarer
Postat av: FruGrip

Det lät gott med öl!! Jag får ju inte dricka det nu när jag är gravid. NJUT!!!!
Kram Cissi och trevlig helg.

2007-07-06 @ 21:08:31
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vad trevligt att ni haft det så bra : D
Här kan man väl säga att det har... regnat, utom idag har det varit fint väder.
Ha så jätteskön helg!!!
Kramar Susanne
PS Tack för jättegullig kommentar, jag ska fundera på det i alla fall, börjar känna mig lite sugen på detta fenomen ; D

2007-07-06 @ 22:17:42
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Mette

Låter som om ni har haft det bra!
Mmmmm... Lapin Kulta som är sååå gott!
Ser fram emot att få se lite scrappat från er resa!
Kram
Mette

2007-07-08 @ 11:06:07
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0