Äntligen....

Imorse när jag öppnade min mail så hade jag fått ett meddelande från USA...min nya kamera är på mot Sverige...Gävle....till MIG!!!
Hoppas,hoppas att det går fort och att farbror tullen låter mitt paket vara....Det räcker väl att få betala tullavgift en gång per halvår och nu är det min tur att slippa. Det är detta som är så vanskligt att köpa saker från Usa, klippet kanske inte är ett klipp längre om det fastnar i tullens klor.

Nåja...skall vara positiv.....nu vill jag ut och fota!!!!!!!!!!

Idag skall jag ta barnen med mig på stan, de ska få köpa nåt  på BR för sina sparade småslantar och så blir det väl lördagsgodis....*suck* Jag skall göra allt jag kan för att inte dyka ner i deras påsar. Själv skall jag in på pressbyrån och se om de har några nya scraptidningar...kanske köper jag en bit mörk nyttig choklad så kampen mot godissuget blir lättare att hantera.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Kämpa på! Ta en bit mörk choklad!! Ska försöka hålla mig till en bit efter maten här också. Håller tummarna för att inte kameran fastnar i tullen. KRAM!!!

2007-03-17 @ 15:36:51
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Mette

Oj, en kamera från USA!
Hoppas att det går bra i tullen!
Jag håller tummarna!

Kram
Mette

2007-03-17 @ 16:34:11
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0