Grr...hihi...snyft...

Ja det är blandad kompott...Har nu hämtat min efterlängtade kamera med alla tillbehör...Jätteglad att den äntligen kommit och allt verkar ok, men jag kan inte testa den eftersom man måste ladda batteriet och det fungerar inte med sladden som kom med så den lär jag byta.

Det sorgliga är att jag fastnade i tullen igen...2400 pix fick jag offra av hushållskassan för att lösa ut den *supermånga grrrr*
Känns ju jättejobbigt men å andra sidan var jag beredd på det. Har ändå gjort en bra affär långsiktigt då all utrustning skulle kosta det dubbla här på billigaste affären och då får man inte ens med originalgrejjer. Får tänka så även om det svider...

Hoppas att jag har igång kameran imorron så jag kan ta lite foton och lägga upp. På söndag skall jag på Scrapträff i Hofors då vill jag såklart föreviga brudarna.

Kommentarer
Postat av: Wilhelmstine

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-10-22 @ 08:58:33
URL: http://wilhelmstine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0