I väntans tider


Har under lång tid längtat efter att få byta ut min dassiga digitalkamera mot en dig. systemkamera. Men såna kostar money...så jag har gnetat en tid. Men under tiden har man ju hunnit kolla in vad som finns och tillslut stod det mellan Nikons D200, Sony A100. och en Canon EOS.
Eftersom jag är lätt darrig på handen så blev det en Sony eftersom den har inbyggd sk super steady...Alla kamerorna hade sina pros och cons och en proffs fotograf hade säkert valt på ett annat sätt...men jag är ju bara en glad amatör.

I fredags kväll ropte jag således hem en sprillans ny kamera på e-bay....Den nya från Sony med massor av tillbehör. Ett klipp enligt sambon...oja vars det är det ju såklart den skulle blivit många tusingar dyrare här hemma...MEN behöver en halvusel om än en entausiastisk amatör en massa kringutrustning...Hmmm njaeee....
Läskigt är det iallafall att ha sina surt svårt ihopsparade pengar hängandes uti cyberspace....Vi fick ett brev iallafall om att de inte godkände betalningen utan ville ha en scannad kopia av vårt VISA...det kändes ju inte så bra förstås, vilket vi mailat och sagt.
Hoppas de hör av sig idag....jag börjar bli otålig...vill ut och fota fota fota...allt och ingenting ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0