Min bästa hobby någonsin!!!

Ja verkligen. Aldrig någonsin har jag så passionerat och totalt uppslukat gått upp i en fritidssysselsättning som med Scrappingen. Jag äter, sover och andas scrapping...vart jag än går så ser jag nya saker som inspirerar mig. Det är allt från mönster till reklamannonser. Jag bläddrar på scrapsidor på nätet och inspireras till nya ideér och deltar i massor av utmaningar på nätet. Har vunnit några men det är gemenskapen och skapandet som ger så mycket glädje. Visst, ibland kan jag kanske sitta lite fööör länge och barnen tycker jag är tristast i stan....men de gillar att vara med och pyssla ibland och de tycker det är roligt att kolla i albumena, för att det är ju dem jag scrappar mest...såklart.

Jag scrappar varje dag. Emellanåt blir det lite altered, dörrskyltar,askar etc.

För en tid sedan blev jag utvald att ingå som scrapdesigner åt Pia i hennes butik www.lektygochhantverk.se
Det är en otroligt stor grej för mig eftersom jag bara scrappat så kort tid, inte ens ett halvår.
Jag har så mycket utveckling kvar, har nog inte hittat min stil ännu...men frågan är om jag har nån...jag gillar att scrappa lite olika stilar. Fotot och färgerna,känslan i fotot eller i journalingen brukar vara det som avgör.
Efter att jag började med detta så försöker jag också bli en bättre fotograf....men tills dess det miraklet sker så scrappar jag både bra och dåliga kort. För de sämre bilderna har ju också sin historia.

image7
Detta är en av de lo:s jag ansökte som dt med.

image9
En Låda med med minnen. En "Lunchpail" från BG som jag har mina foton i. Måste ju scrappas såklart :-)

image10
En dörrskylt som jag scrappade för att ge bort till brorsan och Jessica och deras lilla trollunge Liam.
Just nu är den utlånad till Ateljé Lektyg & hantverk

image11
En Lo jag är riktigt nöjd med...jodå det händer ibland. Norton och hans bäste vän i vått & torrt.

Kommentarer
Postat av: Sissi

Underbar lunchpail! My kind of pyssel =) Mycket fina andra saker har du också..

2007-09-26 @ 21:27:56
URL: http://scrapbox.blogg.se
Postat av: Sissi

Underbar lunchpail! My kind of pyssel =) Mycket andra fina saker har du också..

2007-09-26 @ 21:30:54
URL: http://scrapbox.blogg.se
Postat av: Nicolayagathe

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 13:04:04
URL: http://www.enequist.dk/nicolayagathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0