Några av mina Dt-layouter


Dessa gjorde jag med mitt första paket från Pia. Papprena på den översta var en utmaning då det var papper jag själv aldrig skulle valt men just det är ju så kul med detta uppdrag jag fått. Någon annan väljer material och ibland även temat. Jag älskar ju scraputmaningar, att både få och hitta på egna. I detta första uppdrag skulle jag även göra ett minialbum vilket jag aldrig gjort innan. Det var klurigt men tillslut så blev det en Liten citatbok. Bilder på den kanske kommer sen. Minialbum kommer jag att testa igen.

image26
"Full fart genom Livet". Fotot taget i Furuvik förra sommaren.

Och så en lite mer romantisk...lite mer min stil...Rubriken är inspirerad från en gammal låt jag gillade som barn...Inte säker men tror det var Gasolin som sjöng den...?!

image27
Nikki-Lee när vi var på Cypern i september-06

Dessa gjorde jag av mitt andra paket.

Denna ville Pia att jag skulle använda mig av Fiskars skärmallar. Eftersom pappret från BG är så himla vackert och förstoringen på Nikki-Lee är så fint så kändes det som om att någon rubrik eller massa olika dekorationer inte behövdes. Jag beslöt mig för att hålla den "ren". När jag får tillbaka den skall den ramas in och bli en tavla till Nikkis rum.

image28

Allt papper, Fiskars mallar,qk ,spets,knappar mm finns i butiken. En del av materialet är från mitt eget "förråd"

Kommentarer
Postat av: Mette

Vilka jättefina LO:S!
Härliga färger i alla tre.

Kram
Mette

2007-03-16 @ 14:52:54
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0