Shopping och grekiskt krubb...

Drog ner på stan med tvillingarna bus för att låta Micke få lite sömn efter nattskiftet.Vi skulle köpa en tidning, nåt LITET på BR och lördagsgodis....MEN Ingen scraptidning blev det då alla var slut utom den svenska men den har jag ju redan.
Barnen lyckades tigga åt sig leksaker som blev dyrare än vad jag hade tänkt...nåja Norton har lekt med sin Jättegrissly som vrålar i ett, ganska mycket. Nikki tog av kläderna på sin barbie sen blev den liggandes...som vanligt...*håhåjaja*

Sen blev det lite impulsköp på Kappahl...Såg en hippieklänning i Nikkis storlek (den fanns tyvärr ej i 42) så den köpte jag...så läcker. Ser genast framför mig att jag skall scrappa ett foto av henne med den klänningen på...Är jag onormal??? eller tänker alla scrappare såhär...hmmm

Sen blev barnen vrålhungriga...och jag med. Det slutade med att vi åkte till Akropolis Taverna och fick en härlig grekisk lunch. Nikki som är superkräsen åt väldigt bra...vi hade jättemys.

Micke blev lite gnällig när vi kom hem och barnen givetvis måste berätta var vi ätit det första de gör *haha*  -Jasså är det GI det? sa han lite extra fönärmat...och tänk för att det är deeeet....åt sallad istället för potatis, kött får man ju äta hur mycket man vill av och dessutom orkade inte ens barnen med efterrätt sådeså...Jodå jag sköter mig minsann :-D

Nu är jag inne på Lo nr 2 för idag....är snart klar. En till Atelje Lektyg & hantverk och en som jag gör till en skisstävling. Så jag kan inte ladda upp dem här idag.

image29
Så här glada är vi på grekisk restaurang....
image31

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Greetings. This site is so full of information

2010-02-12 @ 10:00:03
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0