Dagens bravader

Började dagen med att spana in utmaningarna på Rallyt som Scraputmaningen håller hela dagen tom imorgon (söndag) kl 12.00.
Hann småbörja med en Lo som skulle vara helt utan mönstrat papper. Så kul och jag är så nöjd med den (isch hur jag skrävlar). Jag brukar sällan göra los utan mönsterpapper.
Började stämpla lite på den med mina clearstamps och åkte sen till mässan. Och fann där ännu fler clearstamps som fick vara med på lon.

Behöver jag säga att pengarna i plånkan tog slut på knappa timmen?...Exakt hur mycket jag shoppade för tänker jag inte säga för då skäms jag ihjäl och risken finns ju att gubbeländet läser detta....Närå jag handlade en hel del åt Lillemor faktiskt....Så mycket fina stämplar....jag ville ha alla...ofcourse.

Köpte lite distresser att börja öva med och resultatet av det kommer ni kunna se här imorron.

Lägger upp mina bidrag hittills (nu är det för mörkt att fota):

image135

My treasure-Lo utan mönstrat papper

image136
Du rockar fett- Skissutmaning som jag tolkade lite fritt....

image137
Spansk Magurit- Mitt bidrag till Färgutmaningen.

Färgerna skulle vara gult,orange och svart. Tur att det var mässa så jag kunde köpa gult och orange papper och tur att jag hade en orange blomma på altanen och tur att jag köpte en fotoskrivare så jag kunde ta bilden och få ut den på stubberten ;-D
Fick kämpa med denna eftersom symaskinsskrället krånglade flera ggr och jag tar ca 20 min på mig varje gång jag skall trä nålen....håhåjaja...

image138
Smile-Liftutmaning. Ännu en gång hade jag stor glädje av min lilla fotoskrivarkompis (klappar ömt om den)

Det var allt hitills. Planerar att hinna med ett par till.

Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Vilka fina saker du gjort. Gillar speciellt den med Spansk-margurit. Men det är väl för att jag är trädgårdstokig. Ha en bra dag!

2007-05-20 @ 11:17:29
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: elisabet nyman

Vilka underbara alster! (Som vanligt!!)
Jättesnygga stämplar på "My treasure".
Nikki har verkligen underbart leende! Längtar efter att se dina småtroll "live".
Kan tänka mej att du hamstrade på mässan...
Även jag handlade på mej mer än det var tänkt.
Skulle visa mamma när jag kom hem till henne, och insåg först då hur många kassar jag hade.
Ha det bra, Katja!! / Kram.

2007-05-20 @ 11:28:12
Postat av: elisabet nyman

Vilka underbara alster! (Som vanligt!!)
Jättesnygga stämplar på "My treasure".
Nikki har verkligen underbart leende! Längtar efter att se dina småtroll "live".
Kan tänka mej att du hamstrade på mässan...
Även jag handlade på mej mer än det var tänkt.
Skulle visa mamma när jag kom hem till henne, och insåg först då hur många kassar jag hade.
Ha det bra, Katja!! / Kram.

2007-05-20 @ 11:28:32
Postat av: Jenny / Jeja

Oj vad du hann med massa i går! Du gör ju så himla fina saker. Älskar My Treasure, den är verkligen ursnygg!!! Själv åkte jag på influensan, men jag orkade göra ett bidrag i alla fall...
Kram

2007-05-20 @ 12:19:29
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: cattis

Du hann ju med många!!! Underbara layouts!!! Jag trodde jag skulle scrappa...men var helt slut efter en hel dag på mässan och resan hem..
Kram/Cattis

2007-05-21 @ 22:53:28
URL: http://kathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0