JULSTÄMPLARNA

Nu ligger barnen och jag kan sätta mig och ladda in stämplarna som jag lovade.

Julstämplarna är inte fullt lika coola som de tidigare men även den tuffaste punkare kammar ner frisyren till jul när man skall fira med mormor och farfar mm....man vill ju ha klappar :-D

Klicka på bilderna för att få en större bild. För att beställa eller få anan info ang. stämplarna mailar ni mig på:[email protected]
(Begränsat antal)
Dessvärre fick jag helt slut på EZ så alla finns inte med tex alla granar i samtliga modeller och storlekar.



 Tomtenissar 45kr

 Julängel 45 kr  Norbert med paket 45 kr


Juleblommor 29 kr    Kälke 45 kr (finns som lite större 49 kr)


 Tomtenissa 45 kr   Tomtenisse med paket 45 kr

 Snöiga gubbar 40 kr resp 30 kr   Julängel stor 49 kr

 Juliga Nikkolina med hjärta
  HJärta med pärlband 29 kr (mellanstort, finns även mindre o större)

Svingelgranar mellan 35kr Liten 29 kr
   Svingelgran Stor 40 kr

Svingelgranarna finns i liten,mellan och stor med både stjärna och hjärta i toppen.
 Den stora passar på jullon eller det störrekortet/tags.

Vintrig Norbert 45 kr   välkammad Norbert med julkula 45 kr

 Text:Strålande Jul 20 kr 
 Textstämplar 12 kr utom Vintertid 15 kr

 Text: Bjällerklang 12 kr 
 Vimplar: stor 35kr liten 30 kr

 Tomtenissar större modell 49 kr. 
 Vimpel stor 35 kr

PippiJåglar 35 kr för 2.

Det var vad jag kan visa upp just nu. Har några textstämplar men får ta det imorgon.

Det var julstämplarna. Visar upp ytterligare några som jag gjort utan jultema:


 25 kr/st

 Texter: 12 kr/st 

Ljuvliga Nikkolina 30 kr.
OBS! Av nån anledning har det blivit fula "raster" här o där på denna söta stämpel. Vet ej om det beror på kopieringen eller nåt i pressen...Är så lessen för det för hon är så söt men priset är lågt pga av detta. Kommer ,om jag får ekonomi framöver att göra om henne.

Nikkolina som hippieflicka 45 kr.

 Swirl mellanstor: 35 kr

Pust...det var alla just nu. Hoppas ni gillar dem jag har lagt ner själ och hjärta i dem så lämna gärna både ris och ros.

Kram och tack för at du besöker min blogg!!!!



Jag bara måste visa vilka superdupersnygga kort min vän Jeja gjort, hon är så himla duktig på att få till det med mina stämplar:

image280
Detta kort fick jag av henne för en vecka sen och det gjorde mig så himla glad.

Sen hittade jag ytterligare 2 kort på hennes blogg som hon skapat bl a med mina motiv så jag snodde dem därifrån ;-)

image281
Hur snyggt som helst...

image282
Så tufft med rosa...eller hur...?!

Tack Jeja för all inspiration du bjuder på!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Ja, du, vad kan man säga... UNDERBARA! Min beställning uppdateras härmed och kommer via e-post inom kort ;-)
Kramis

2007-09-20 @ 21:08:09
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Hedda_94

Woooow, snyggaaa!!!!
Har taskig ekonomi för tillfället (vadå för tillfället? det har jag väl alltid =/ ) men jag återkommer väl när jag har lyckats skrapa ihop några slantar..... ;)

2007-09-20 @ 21:51:54
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: dilorf

Nu blev jag sjuk av ha begär..
Så fina och häftiga de är!!
VILL HAA!!! :D

2007-09-20 @ 22:06:55
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Morfen

Åh jag är helt kär i hippie-Nikkolina!!! Jag återkommer med en beställning, ska bara bestämma mig slutgiltigt. Kram!

2007-09-22 @ 07:28:52
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Markmarlin

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-04-16 @ 12:45:37
URL: http://markmarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0