Mässa igår...

...men jag hann nästan bara in och fick gå igen. Min lilla Nikki har blivit jättesjuk. Förkyld och rosslig. Det bara bubblar och piper i hennes små luftrör. Så här blir det när hon blir rejält förkyld. Det är så jobbigt att se hur svårt hon har att andas.

Hon fick alvedon igår  för hon hade ont i huvet och var hängig och en stund  senare var hon som den där fågeln i Kalle Anka på julafton. Jag hade lovat Norton att han skullle få hälsa på sin kusin medan jag och Nikki var på mässan så jag tänkte att en stund så. Men bara efter en litet tag så fick hon jättejobbigt att andas och sa att hon var yr...Så det vara bara att åka hem. Hon rasade ihop i soffan och i nästa sekund sov hon djupt.
Lilla gumman...vilken mamma som inte fattade hur dålig hon var utan släpar med henne på mässan. *skäms*

Nåja, det blev ju en billig mässa eftersom jag inte hann shoppa. Tack till Cattis och Jozie som köpte varsin stämpel av mig.
Det var otroligt roligt att träffa er. Önskar bara att jag kunnat stanna och tjattra en stund till.
Träffade min scrapkompis Elisabeth också...jag hoppas du inte shoppade upp hela lönen ;-D
Asamia var ju där såklart och det var kul att du kom fram och hälsade!!!!

Kram.


Kommentarer
Postat av: Elisabet Nyman

Nejdå, lite slantar finns det kvar ännu:)
Stackars Nikki, hoppas hon snart är piggare!
Kram på er!

2007-09-30 @ 11:16:51
Postat av: Sofia

Hoppas att din lilla Nikki mår bättre idag! Det där pipandet i lungorna... hon har inte astma? Min astma blir alltid sämre när jag är förkyld. :(
Jag vill redan ha fler stämplar, men jag får nog hejda mig lite! :D Jag har ju inte ens börjat stämpla ännu... :D Ska nog till CO och köpa lite akvarellpennor nån dag. Får se om det blir egentillverkade julkort i år.
Jättekul att träffa dig på mässan igår!

2007-09-30 @ 14:29:23
URL: http://sofiaibilder.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh vad synd om lilla skruttan. Hoppas hon blir bra snart. Synd att du inte hann vara med på mässan men du sparar ett par kronor på det iaf om man ska se ngt positivt i det hela. *s* Kramar till dig och familjen!!

2007-09-30 @ 19:01:42
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Inget vidare när barnen blir sjuka, jobbigt. Hoppas att det snart blir bättre.
Har också varit på mässa i Helsingborg i helgen. Massa nya saker och djupt hål i plånboken, men vad kul!
Ha det så bra, kram/Gunilla

2007-10-01 @ 12:11:04
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Elsa

Åh stackars liten tjej då:( Trist att du inte hann gå mer på mässan. Jag var där snabbt en sväng men min lilla tröttnade och fick ont i benen så jag fick snabbshoppa det jag ville ha:)
Var ett tag sedan jag kikade in hos dig, WOW vilka coola stämplar du gjort:) Shit vad duktig du är!
Kram

2007-10-01 @ 20:36:10
URL: http://www.elsasblogg.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

Är ute på en liten efter lunch scrapsurfning. Har tittat lite mer ordentligt på din sida än att bara susa förbi i värsta farten. Känner mig less och utled på allt ? reda nu, så lite vacker fägring för ögat är vad jag behöver.

2007-10-02 @ 13:07:21
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0