Vad som händer...

Det är lite dåligt med uppdateringar just nu. Jag jobbar väldigt mycket med mina stämplar och det tar väldig tid. Nya motiv, bla en rätt stor julkollektion kommer att läggas upp ikväll med prisr mm.
Jag har pressat en hel del av de tidigare motiven också så nu finns det en hel del hemma för den som är intresserad.

En försmak på mina nya stämplar kommer här (ej julstämplar):

BillyBunny (45 kr) Lill  Bää...(40 kr) 

Prinsessa i Hjärta (32 kr)Älskad i Hjärta (27kr)Swirl stor (40kr)

Som sagt detta är bara en liiiiten bråkdel av alla nya stämplar som finns hemma rykande nya ;-D.
Fler kommer ikväll och ev imorgon.

Kika gärna in senare alltså.

Kommentarer
Postat av: Jenny/Jeja

Nu vill jag ju fylla på min önskelista lite, vännen! Prinsesshjärtat är ju bara sååå sött! Och lilla bä... *hjärta*
Kramis

2007-09-20 @ 15:34:56
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Sussig

Hej!
Jättefina stämplar!
hur bär jag mig åt för att köpa av dom??

2007-09-20 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0