Frisk men trött

I måndags började influensa/vinterkräk "ellervaddetnuvarförnåt..." släppa taget om mig och jag fick i mig annat än Cola och Sockerdricka.
Men vad det tar på krafterna...ont i hela kroppen och ännu idag känner jag mig trött och mör. Skönt att det är helg nu.
Har haft en del att stå i med läkarbesök och annat samt packat upp och lagt in nya varor i shoppen. Sen skall man ju helst vara en någorlunda aktiv mamma ocskå och se till att barnen är mätta,rena och glada :-D Klockans timmar är för få alldeles för få....och 2 armar och en hjärna räcker inte heller :-D

Så pysslandet fick komma av sig igen...Fasen vad jag har att ta igen förlorad pysseltid den 23 februari...Då skall jag ju på min allra första stora träff. Kuuuul!

Nu kan jag också berätta att jag skall vara med på Kort-och scrapmässan i Gävle den 3 maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0