KORTVERKSTAD

Det är långt mellan gångerna som jag hinner eller orkar skapa. Scrappandet har kommit på skam för just nu tycker jag det är roligast att göra kort även om jag inte blir så jättenöjd men det är kul och går snabbt.

Har scannat av en del av de kort jag gjort de senaste dagarna och ber om ursäkt för de dassiga färgerna...Min scanner är inte den bästa...









Det var det. Som sagt var jag behöver nog öva massor, tycker det är svårt att dekorera och få plats med rubrik på kort. Älskar min Silhoutte mer och mer iallafall...det är så roligt med alla olika typsnitt och fina motiv.
Har kunnat hålla på med stompf och Beckers A utan allergi också...jihooo....

Idag verkar det bli fint, så jag skall vara ute och bättra på fräknarna sen skall vi åka och köpa avslutningskläder till Norton.

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Förstår INTE varför du inte blir nöjd! Tycker att det du skapat är SÅÅÅÅ himla fint. Fina detaljer, snygga upplägg och härlig färgläggning. Jag fick iaf massor med idéer och inspiration.

Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund.

Ha en härlig helg

kram/Gunilla

2008-06-13 @ 12:16:40
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: SannaF

Jätte jätte fina allihop!!

2008-06-22 @ 10:31:48
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Nettan

OJ vilka fina kort du gör!!Titta gärna in i min blogg.

Nettan

2008-09-13 @ 14:42:52
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0